Obchodníkem roku 2012 je dm drogerie

dm drogerie

dm drogerie

Obchodníkem roku 2012 je síť drogerií dm drogerie markt, která tak na prvním místě vystřídala diskontní řetězec Lidl. Výsledky desátého ročníku soutěže byly vyhlášeny v Praze.

Na základě rozsáhlého zákaznického výzkumu bylo také uděleno sedm ocenění oborových kategorií, ve kterých zvítězily Globus, Sportisimo, Alza.cz, dm drogerie markt, Datart, Neoluxor a OBI. Cenu veřejnosti, udělovanou na základě hlasování zákazníků na internetu a přes SMS, získala společnost Lidl.

Absolutní vítěz jubilejního desátého ročníku ocenění, dm drogerie markt, byl určen na základě výsledků výzkumu společnosti Incoma GfK. Na druhém místě se v kategorii 'Absolutní vítěz' prosadila také drogistická společnost - Teta/Schlecker a na třetím místě se umístil Neoluxor.

„Letošní ročník ocenění přinesl na vítězných příčkách řadu změn, což odráží dynamický vývoj maloobchodu. Obchodníci rozšiřují šíři svého sortimentu, poskytují výhodné nabídky a v boji o zákazníky přináší i nejrůznější inovace,“ uvedl Miroslav Lukeš, ředitel MasterCard Europe pro ČR, která je generálním partnerem soutěže.

Vedle hlavní kategorie byli na základě průzkumu vybráni i vítězové sedmi oborových kategorií. Prodejcem potravin roku 2012 byl zvolen Globus, cenu pro iternetového prodejce získala Alza.cz. Ocenění Prodejce elektrotechniky roku 2012 získala společnost Datart.

Lidé vybírali pouze jednoho obchodníka, kterému dali svůj hlas. Ten museli potvrdit odkazem v e-mailu, který jim byl následně zaslán. Hlasovat se dalo maximálně jednou. Hlasování probíhalo dva měsíce od 26. listopadu 2012 do 27. ledna 2013.