Ochucená piva uvádí i Zlatopramen

Zlatopramen Radler

Zlatopramen Radler

Heineken ČR rozšiřuje nabídku v segmentu ovocných piv s nižším obsahem alkoholu. Pro letošní sezónu připravil dvě novinky – Zlatopramen Radler citrón a Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem.

Nová piva obsahují dvě procenta alkoholu a vznikly zkombinováním Zlatopramenu 11° se šťávou z přírodního ovoce. Během příprav na uvedení radlerů probíhaly spotřebitelské průzkumy, ve kterých respondenti nejlépe hodnotili právě příchuť citronu a hned po ní pomeranč v kombinaci se zázvorem.

Zlatopramen Radler se bude prodávat v půllitrových skleněných lahvích a půllitrových plechovkách, citronová varianta bude k dostání i v 1,5 litrové PET lahvi. Zákazníci ovocnou novinku najdou v hyper a supermarketech, u čerpacích stanic, na koupalištích a na vybraných letních hudebních festivalech.

S uvedením radlerů oznámil Heineken i redesign loga ZlatopramenS uvedením radlerů oznámil Heineken i redesign loga Zlatopramen

Kampaň, která poběží od dubna do června, cílí nejen na pivaře, ale i na inovátory a ženy. Koncept reklamní agentury WMC/Grey se objeví hlavně v televizi a na internetu, jako doplňková média poslouží bigboardy na dálnici D1 a inzertní strany časopisů.

Do segmentu ovocných piv u nás loni jako první vstoupil Staropramen s Cool Lemonem, ke kterému letos v dubnu přibude novinka – Cool Grep. Citronové a grepové pivo s nízkým obsahem alkoholu začal letos vyrábět i Pivovar Samson. Na ovocnou chuť pro letošní sezónu nezapomněl ani Plzeňský Prazdroj, jeho nový Fénix má ale větší podíl alkoholu.