Ogilvy & Mather přeskupují digitál a zakládají pro klienty značku Green Team

Ladislav Báča, Ogilvy

Ladislav Báča, Ogilvy Zdroj: Repro Strategie (Martin Pinkas)

Ogilvy & Mather v Česku založili značku Green Team, která bude napříč skupinou Ogilvy v ploché struktuře speciálně přizpůsobená potřebám klienta Air Bank. Současně přeskupují své digitální aktivity.

„Moderní pojetí komunikace a marketingu Air Bank potřebuje pružnou strukturu spolupráce, pro kterou jsme vytvořili značku Green Team,“ vysvětlil důvody vzniku značky Ladislav Báča, CEO Skupiny Ogilvy & Mather ČR. S tím rovněž souvisí přeskupení digitálních aktivit ve skupině Ogilvy, které se týká Mather Advertures.

Společnost Mather Advertures doposud měla dva hlavní proudy činností – komplexní online media služby pod značkou Neo@Ogilvy a digitální (online) komunikaci pod značkou Mather Advertures. Nově se v této společnosti osamostatní online media služby a společnost bude používat pouze značku Neo@Ogilvy. Digitální (online) komunikace se začlenila dle povahy projektů a klientů mezi firmy skupiny Ogilvy & Mather.