Ogilvy & Mather spustila další fázi dobročinného čtenářství

Čtení pomáhá, Rumcajs

Čtení pomáhá, Rumcajs Zdroj: archiv

Charitativní projekt Čtení pomáhá spouští novou outdoorovou kampaň z dílny agentury Ogilvy & Mather. Jejím záměrem je nejen přivést děti ke knihám, ale také jim ukázat, jak důležité je pomáhat potřebným.

V rámci projektu Čtení pomáhá se díky knihám přečteným dětmi shromažďují prostředky na pomoc postiženým či jinak znevýhodněným lidem. Za každou přečtenou knihu dostávají dětští čtenáři virtuální částku 50 Kč, kterou potom věnují na některý z charitativních projektů. O tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě děti. Každý rok se tak různým nadacím rozděluje 10 miliónů korun.

Čtení pomáhá, Zilvar z chudobinceČtení pomáhá, Zilvar z chudobince | archiv

Kreativní stránku kampaně připravuje už od spuštění projektu v roce 2011 agentura Ogilvy & Mather, konkrétně tým Marka Linharta a Petra Radotínského. Aktuální fázi kampaně tvoří šest billboardových vizuálů, které obsahují názvy knih kombinovaných s charitativními akcemi, jež byly díky přečtení těchto knih podpořeny.

V roce 2012 nasadil projekt do televize spoty s Vojtou Dykem

„Přimět děti ke čtení není v dnešní době snadné. Tomuto projektu se to ale daří,“ řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director Ogilvy & Mather.

Čtení pomáhá, Mach a ŠebestováČtení pomáhá, Mach a Šebestová | archiv

Projekt Čtení pomáhá inicioval v roce 2011 Martin Roman a nadále ho finančně podporuje. V roce 2012 se stala AMI Communications za PR kampaň pro projekt absolutním vítězem oborové soutěže Česká cena za public relations.