Ogilvy podpořila neziskový sektor prací za miliony korun

Leoš Mareš proti zelenému zákalu

Leoš Mareš proti zelenému zákalu Zdroj: archiv

Agentury ze skupiny Ogilvy pomáhají nadacím ve zviditelnění jejich činnosti a přínosu pro veřejnost. Skupina věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 2,5 milionu korun a v médích vyjednala prostor za více než 4 miliony.

Agentury ze skupiny Ogilvy poskytují své služby Nadaci Leontinka a Kontu Bariéry bez nároku na finanční odměnu. V součtu odpracovaných hodin by částka za minulý rok činila 2 577 000 korun. Mediální prostor, který Ogilvy pro obě nadace vyjednala buď zcela zdarma, nebo s výraznou slevou, znamená pro organizace úsporu na inzerci v televizi a tištěných médiích v hodnotě 4 038 000 korun.

Golf pro LeontinkuGolf pro Leontinku | archiv

S Nadací Leontinka spolupracuje Ogilvy již osm let a s Kontem Bariéry dokonce od doby jeho vzniku před více než dvaceti lety. Agentury skupiny Ogilvy pomáhaly komunikovat vedle samotné činnosti Nadace Leontinka rovněž benefiční koncerty nebo benefiční projekty v rámci Golf Tour, Run Tour, Jizerské 50 nebo Primátorek.