Oriflame uvádí Ecobeauty a poprvé sází na online

Oriflame uvádí novou řadu ecobeauty

Oriflame uvádí novou řadu ecobeauty

Kosmetická společnost Oriflame spouští v únoru reklamní kampaň na podporu prodeje nové pleťové kosmetiky Ecobeauty. Historicky poprvé soustředí komunikaci především na online.

Nová značka Ecobeauty je vůbec první kosmetickou řadou od globální značky s certifikací čtyř nezávislých organizací Fairtrade, Ecocert, Forest Stewardship Council a Vegan Society, které dlouhodobě prosazují myšlenku udržitelného rozvoje. Oriflame garantuje, že produkty z jeho nové kosmetická řady obsahují pouze přírodní složky a jejich složení a výroba jsou etické a férové.

„Kampaň na podporu prodeje řady Ecobeauty proběhne v únoru a bude to historicky poprvé, kdy zacílíme především prostřednictvím online médií,“ řekla Strategii manažerka kampaní Oriflame Lenka Viková. Reklamní spoty v délce 10 vteřin představí novinku čtenářkám ženských serverů, jako jsou Doma.cz nebo na webech Impression Woman Pack.

Kromě toho Oriflame počítá s aktivním zapojením rádii. Ve vysílání rádia Frekvence 1 a Evropa 2 se objeví spotová kampaň s odkazem na web rádií, kde poběží soutěž o produkty Ecobeauty v celkové hodnotě 133 000 Kč.

Součástí reklamní kampaně bude i inzerce ve vybraných společenských časopisech pro ženy jako jsou Vlasta, MarieClaire, Glanc, Žena a život, Marianne a mnoho dalších. Samozřejmostí je i prezentace na sociální síti Facebook.