Komunikační agentura Aetna, která v únoru letošního roku zvítězila ve výběrovém řízení na novou big ideu značky Ostravar, změnila v zásadě všechno. Ostravar odjakživa vařil pivo pro Ostravsko a jeho značku zná v regionu opravdu každý. V posledních letech se ale mladým lidem pomalu vytrácely hodnoty, které značka v regionu reprezentuje. Proto bylo potřeba odvyprávět příběh Ostravaru znovu a jejich jazykem.
„Od začátku jsme cítili, že ‚Nás nezkrotíte‛ je silné heslo, které v sobě nese podstatu specifik regionu, staví na jeho jinakosti a je silně partriotistické. Byly to intenzivní měsíce příprav, kdy jsme koukali nejen na současnost nebo horizont příštího roku, ale na dalších tři až pět let. Proto jsme se rozhodli značku repositionovat a vrátit jí regionální hodnoty, které k ní bezpochyby patří. Stejně tak jsme hledali tvář nejen směrem k zákazníkům, ale také směrem dovnitř značky,“ říká Zuzana Cieciotková, brand manažerka značky Ostravar.
Od pondělí 29. srpna je na sociálních sítích k dispozici více než minutové video, které Aetna připravila ve spolupráci s produkční agenturou Film United, režisérkou Karin Babinskou a frontmanem kapely Kryštof Richardem Krajčem. Jde o historicky první videospot značky Ostravar.
Ostravar má v plánu dlouhodobě překvapovat kreativou i netradičně pojatými formáty, stejně jako oživovat městské prostory v Ostravě, aktivovat místní lidi a oslavovat jinakost i neústupný životní postoj.
Od začátku srpna bylo v Ostravě možné spatřit teaserové formáty s výrazným rozpěněným pivem na černém pozadí a logem Ostravaru. Od září doprovodí zaváděcí kampaň také billboardy, bigboardy, public relations, on-screen kina nebo online bannery stejně jako nově pojatá BTL komunikace.
kampaň značky Ostravar |
Zásadním redesignem prošly i webové stránky pivovaru pod vedením agentury Newcast, digitální kampaň připravila agentura Etnetera Motion a PR aktivity zajistila agentura Walker & Lambert. Spojujícím prvkem je rozpěněné pivo, výrazné červenočerné barvy a nový claim „Nás nezkrotíte“.
V příštích měsících bude Ostravar kompletně rebrandovat svoje materiály. Výrazně by se měl komunikačně připomenout zejména v příštím roce, kdy bude slavit 120 let od svého založení.