Passion vyhrála tendr Hard Rock Cafe

Výkonný ředitel Passion Communication Brendan Donnelan ke jmenování řekl: “Pro naši agenturu je to významný úspěch, neboť Passion na českém trhu působí poměrně krátce. Přesto byla naše nabídka vyhodnocena jako nejlepší, a to zejména díky své kreativní koncepci a schopnosti zajistit jednotnou platformu obsahující jak reklamní, tak I PR komunikaci,” vysvětlil Donnelan.
Důraz by měl být kladen v prvé řadě na digitální komunikaci a korporátní public relations. Passion Communications zajistí komunikaci některých klíčových globálních témat společnosti, například soutěže pro začínající kapely Hard Rock Rising či londýnského open-air hudebního festivalu Hard Rock Calling, ale i propagační kampaně jednoltivých jídel a nápojů podávaných v zařízeních Hard Rock Cafe. Letos v lednu již Passion Communications medializovala výstavu uměleckých děl slavných rockových hvězd s názvem The Art of Hard Rock.
“Hard Rock Cafe je silná značka, která nabízí skvělý komunikační potenciál. Hudba jako taková, a hard rock zvlášť, je už sama o sobě skvělým tématem, které přímo volá po komunikaci na více platformách, ať už se jedná o print, digitál či sociální sítě. Lepšího klienta jsme pro tento účel snad ani nemohli získat,” řekl k zaměření nového klienta Donnelan.