PIAF 2012: Devět českých úspěchů a Grand Prix pro Lego

Piaf 2012

Piaf 2012

Mezinárodní reklamní festival reklamy PIAF 2012 vyvrcholil slavnostním vyhlášením výsledků. Grand Prix získává projekt Lega, devět udělených cen zůstává v Česku.

Hlavní cenu Grand Prix získává projekt značky Lego uskutečněný letos v Německu u příležitosti uvedení filmu Star Wars ve 3D. Mezinárodní porota ocenila způsob, jakým vítězná agentura Serviceplan propojila tyto dvě značky – Lego a Hvězdné války. Dvacet tisíc kostiček Lega posloužilo ke stavbě hracího stroje. Kostičky z tematické stavebnice byly uspořádané na velkém válci tak, že při jeho otáčení dávaly impulzy klávesám a ty zahrály úvodní valčík z filmu od skladatele Johna Williamse.

Podívejte se na video:

Letos se mezi vítězi umístilo celkem devět zástupců z Česka, což je třikrát tolik než v loňském roce. Zlato v kategorii Bleskový zásah získala agentura OgilvyInteractive za šíření povědomí o projektu Darujsprávně.cz. Lidé, kteří na festivalu United Islands darovali na charitu 290 korun, obdrželi stejný obnos zpět v krabičce s informací, aby si příště rozmysleli, komu peníze dávají.

Video o projektu najdete zde:

Kromě OgilvyInteractive uspěly letos agentury Kaspen/Jung von Matt (práce pro Kooperativu a Budvar), Scholz & Friends (Wüstenrot), Saatchi & Saatchi (T-Mobile), Y&R Group (Betadine a Coleman) a WMC Prague (Globus).