PIAF otevírá soutěž
Zájemci o účast na PIAF mohou přihlašovat své práce. Kreativní soutěž byla vyhlášena již pošesté. Jako obvykle je porota složena nejen z předních světových admanů, ale také ze zástupců významných společností. Výsledky PIAF tak zhodnocuje i praktický pohled kreativně naladěných zadavatelů.
Pravidla soutěže se mění v jediném bodě – ocenění Grand Prix není vázáno na umístění v několika kategoriích současně jako v minulosti.
Mezi dvanácti porotci z devíti zemí najdeme vedle předsedy Ramziho Moutrana z Ogilvy MEMAC třeba Nicka Dochertyho z Wieden+Kennedy Amsterdam, Mylese Lorda z Heimatu, Xaviera Beauregarda z francouzského Leo Burnett, Etsona Athayde z FCB Portugal a další. Korporátní stranu hájí experti ze Facebooku, Google, SABMiller a Sony.
Jeden z viizuálů festivalu PIAF 2015 | Jeden z promovizuálů PIAF 2015
Uzávěrka soutěže je 4. dubna 2015. Festival, doprovázený dvoudenní odbornou konferencí se koná ve dnech 25.–27. května v pražské Národní galerii. Shortlisty budou známy v první polovině května. Umístění na PIAF se počítá do globálního žebříčku PIAFYS (PIAFindYourSelf), který eviduje přes tři tisícovky kreativců z celého světa.