PIAF otevírá soutěž

Vyletí ptáček PIAF

Vyletí ptáček PIAF Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Už pošesté vyhlásil Prague International Advertising Festival (PIAF) kreativní soutěž, která postihuje veškeré disciplíny marketingu a komunikace od tvorby značky přes kreativní podoby komunikace až po podporu prodeje.

Zájemci o účast na PIAF mohou přihlašovat své práce. Kreativní soutěž byla vyhlášena již pošesté. Jako obvykle je porota složena nejen z předních světových admanů, ale také ze zástupců významných společností. Výsledky PIAF tak zhodnocuje i praktický pohled kreativně naladěných zadavatelů.

Pravidla soutěže se mění v jediném bodě – ocenění Grand Prix není vázáno na umístění v několika kategoriích současně jako v minulosti.

Mezi dvanácti porotci z devíti zemí najdeme vedle předsedy Ramziho Moutrana z Ogilvy MEMAC třeba Nicka Dochertyho z Wieden+Kennedy Amsterdam, Mylese Lorda z Heimatu, Xaviera Beauregarda z francouzského Leo Burnett, Etsona Athayde z FCB Portugal a další. Korporátní stranu hájí experti ze Facebooku, Google, SABMiller a Sony.

Jeden z viizuálů festivalu PIAF 2015Jeden z viizuálů festivalu PIAF 2015 | archivJeden z promovizuálů PIAF 2015

Uzávěrka soutěže je 4. dubna 2015. Festival, doprovázený dvoudenní odbornou konferencí se koná ve dnech 25.–27. května v pražské Národní galerii. Shortlisty budou známy v první polovině května. Umístění na PIAF se počítá do globálního žebříčku PIAFYS (PIAFindYourSelf), který eviduje přes tři tisícovky kreativců z celého světa.