Pilsner Urquell zahajuje vánoční kampaň s novým spotem

Nový televizní spot Plzeňského Prazdroje, který připravila reklamní agentura Ogilvy & Mather, se vrací do roku 1842

Nový televizní spot Plzeňského Prazdroje, který připravila reklamní agentura Ogilvy & Mather, se vrací do roku 1842

Další tuzemský zadavatel oznamuje, že se v letošním předvánočním období uvede úplně novým původním spotem. V těchto dnech na obrazovky přichází spot Plzeňského Prazdroje.

Nový televizní spot Plzeňského Prazdroje, který připravila reklamní agentura Ogilvy & Mather, se vrací do roku 1842, kdy se značka Plzeň zrodila a kdy Češi toto pivo poprvé ochutnali.

Režie se ujal Roman Valent v produkci společnosti Boogie Films. Na kreativě se za Ogilvy & Mather podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró, tým accountů vedl František Mareš.