Pilsner Urquell zahajuje vánoční kampaň s novým spotem | E15.cz

Pilsner Urquell zahajuje vánoční kampaň s novým spotem

Nový televizní spot Plzeňského Prazdroje, který připravila reklamní agentura Ogilvy & Mather, se vrací do roku 1842
Nový televizní spot Plzeňského Prazdroje, který připravila reklamní agentura Ogilvy & Mather, se vrací do roku 1842
• 

br

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Další tuzemský zadavatel oznamuje, že se v letošním předvánočním období uvede úplně novým původním spotem. V těchto dnech na obrazovky přichází spot Plzeňského Prazdroje.

Nový televizní spot Plzeňského Prazdroje, který připravila reklamní agentura Ogilvy & Mather, se vrací do roku 1842, kdy se značka Plzeň zrodila a kdy Češi toto pivo poprvé ochutnali.

Režie se ujal Roman Valent v produkci společnosti Boogie Films. Na kreativě se za Ogilvy & Mather podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró, tým accountů vedl František Mareš.

Autor: br

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah