Pivovar Bernard mění logo

„Autorem původního loga je Vladislav Horecký, který jej tvořil doslova na koleně. Odvedl vynikající práci a jeho logo nás provázelo po celých dvacet let,“ říká Stanislav Bernard a pokračuje: „Logo si však zasloužilo omladit, aby lépe rezonovalo se značkou. Výborně se jeho úpravy zhostil designer Štěpán Malovec, který citlivě zvýraznil některé detaily.“
Nové logo Rodinného pivovaru bude představeno při oslavě dvacátého výročí vzniku pivovaru, která se koná 22. 10. 2011. 26. října 2011 tomu totiž bude dvacet let, kdy Stanislav Bernard, Josef Vávra a Rudolf Šmejkal vydražili zkrachovalý humpolecký pivovar v malé privatizaci.
„Může se zdát, že po dvaceti letech člověk v sobě těžko hledá motivaci k tomu jít dál, ale máme další sen – vytvořit značku, která má svůj příběh, je něčím výjimečná, má jasný vlastní názor. Značku kultovní“, píše spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard ve čtvrtém čísle magazínu Vlastní cestou.
Nahoře logo staré, pod ním jeho nová, upravená podoba: