Pozor, kýbl! Allianz láká sváteční řidiče

Kampaň Allianz

Kampaň Allianz Zdroj: Ogilvy

Jako první na trhu přichází pojišťovna Allianz s povinným ručením, které se přizpůsobuje režimu řidičů a zohledňuje počet najetých kilometrů. Za kampaní stojí Ogilvy & Mother.

Pojišťovna Allianz vychází s novým produktem vstříc motoristům, kteří nejezdí pravidelně, a paušální sazba by tak pro ně nebyla výhodná. Nejvíce ušetří řidiči, kteří najedou méně než 10 tisíc kilometrů ročně.

Kampaň k novému produktu připravila ve spolupráci s klientem agentura Ogilvy & Mather. Její součástí jsou 15- a 30vteřinové televizní spoty a dva sponzorské vzkazy, které doplní outdoor ve formě hypercube a billboardů, online inzerce a POS materiály.

Kreativu mají v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Daniel Kupr a Martina Maňasová, tým accountů se skládá z Ondřeje Hláska a Hany Fialové. Režie spotů se ujala dvojice MODS (Martin Přikryl a Michal Nohejl), produkčně zastřešila natáčení společnost Filmservice.