Na 5. ročník prestižní soutěže European Excellence Awards se sjelo přes 475 profesionálů z oblasti komunikace a PR a vítězné projekty posuzovala komise složená ze 30 odborníků na komunikaci z celé Evropy. V kategorii krizové komunikace nejvíce zaujala právě záchrana SK Slavia Praha investiční skupinou NATLAND Group. „Porota ocenila především intenzivní práci s fanoušky, která vedla ke zklidnění situace v klubu a zabránila odlivu partnerů,“ říká ke kampani Rostislav Starý z agentury PR.Konektor.
Skupina NATLAND Group fotbalový klub převzala v situaci, kdy mu bezprostředně hrozil zánik nebo sestup do nižší soutěže. „Vstup NATLAND Group do klubu vedl ke stabilizaci situace, vyřešení sporů s bývalými vlastníky a zároveň byla zahájena restrukturalizace klubu spolu s přijetím opatření pro jeho další rozvoj,“ dodává Lubor Svoboda, CEO (Chief Executive Officer) NATLAND Group. Zvolená komunikační strategie měla několik vrstev – vůči médiím, fanouškům, hráčům, zaměstnancům klubu a dalším skupinám. Klíčová byla především přímá komunikace se zástupci fanoušků a využití komunitních fór např. Slavistických novin.