PR servis farmářským tržištím dodá PR.Konektor

Farmářské tržiště

Farmářské tržiště Zdroj: archiv

Služby v oboru public relations zajistí Asociaci farmářských tržišť agentura PR.Konektor.

Agentura PR.Konektor vyhrála tendr na realizaci PR aktivit Asociace farmářských tržišť, která sdružuje pořadatele farmářských trhů v České republice. Na tomto území pro ni PR.Konektor zajistí komplexní PR servis, který se zaměří především na podporu domácích potravin a farmářských tržišť.

Sesterská agentura Konektor Social v červenci letošního roku spustila aplikaci Farma v kapse, jejímž cílem je na jedné straně usnadnit cestu spotřebitelů k farmářským potravinám a na straně druhé podpořit domácí trh s těmito produkty. To byl také jeden z důvodů, proč si Asociace farmářských tržišť na realizaci svých PR aktivit vybrala právě PR.Konektor.

„Sympatické nám na agentuře PR.Konektor je, že se sama snaží podpořit domácí trh s farmářskými potravinami. V souvislosti s tím vidím i řadu společných cílů a prostor pro oboustranně prospěšnou spolupráci,“ osvětluje výběr agentury Jiří Sedláček, předseda Asociace farmářských tržišť.