Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce

Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce

Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce

Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce
Nové logo Pražské informační služby
Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce
Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce
Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce
8
Fotogalerie
Studio Dynamo Design vytvořilo nový turistický vizuální styl Prahy. Je postaven na emocích a Praha se podle něj bude prezentovat pomocí citoslovcí jako Oooh nebo Wow. Dynamo Design zároveň dodalo i nové logo Pražské informační službě.

V obou veřejných zakázkách, které letos vypsala Pražská informační služba, zvítězilo studio Dynamo Design. Nové logo PIS symbolizuje rozcestník, který pomáhá návštěvníkům i obyvatelům Prahy zorientovat se v aktuálním turistickém a kulturním dění hlavního města, nový vizuální styl Prahy jako turistické destinace je postaven na pocitech návštěvníků a je doplněn sloganem „Ryzí emoce / Pure emotion“.

Praha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovcePraha bude lákat turisty v novém stylu. Pomohou citoslovce

Tendru na nové turistické logo Prahy se účastnilo celkem sedm uchazečů. Hodnoceny byly nabídky pěti z nich, tedy Omega Design, Dynamo Design, Mark/BBDO, Lead a Kuklik.cz. O vítězství Dynamo Design v zakázce se rozhodlo koncem září a byla dohodnuta cena 1,3 milionu korun. V těchto dnech byl nový marketingový vizuální styl, kterým by se Praha měla prezentovat zahraničním návštěvníkům, představen.

Podívejte se na vítězné návrhy studia Dynamo Design:

Své turistické logo pro prezentaci v zahraničí má od června 2012 také Česká republika. Vytvořilo ho za 2,5 milionu korun grafické studio Marvil a jeho tvůrci se inspirovali Facebookem a jeho lajkováním. Více se dočtete zde.

Novým logem z dílny Dynamo Design se bude prezentovat i Pražská informační služba. „Pražská informační služba prošla od začátku letošního roku celou řadou změn. Prioritami je posílení marketingové oblasti, public relations, výraznější propagace Prahy spolu s aktivním kontaktem se zahraničím. Současná struktura činnosti v mnohém již neodpovídala instituci, vzniklé před více než padesáti lety. Proto se k tradičnímu názvu Pražská informační služba přidává anglický ekvivalent Prague City Tourism. Při přípravě nových kampaní tak bude činnost organizace lépe vnímána doma i ve světě,“ vysvětlil náměstek pražského primátora Václav Novotný.

Nové logo Pražské informační službyNové logo Pražské informační služby