Praha na podzim rozjede na zahraničních on-line serverech kampaň za 22 milionů

Day or night

Day or night

Praha se bude ještě letos za 22 milionů korun propagovat na sociálních sítích a internetu v zahraničí prostřednictvím kreativní kampaně agentury Havas Worldwide Prague, která zvítězila v nedávném výběrovém řízení.

„Jedná se o vůbec první ucelenou online kampaň Prahy, která vychází z popudu Pražské informační služby – Prague City Tourism a jejíž kreativní složku pro nás vytvoří agentura Havas Worldwide Prague. S agenturou jsme podepsali smlouvu na tři roky,“ uvádí ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism Nora Dolanská.

Havas Worldwide Prague vytvořil kreativní koncepci reklamních kampaní, její textové a výtvarné zpracování, pro využití na webu a sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest, Instagram nebo Foursquare. „Nezaměřujeme se pouze na romantické pohledy na Prahu, ale chceme ukázat skutečný život například prostřednictvím dvou fotek, které fungují ve svém kontrastu. Hlavní myšlenkou kampaně je, že Praha je ideální městskou destinací, která splní snad všechna očekávání svých návštěvníků,“ říká Digital Creative Director Havas Worldwide Prague Pavel Vincenc.

V průběhu nadcházejících měsíců tak vzniknou spoty a vizuály orientované na všechny důležité zdrojové trhy - Německo, Rusko, Velkou Británii, Itálii, Nizozemsko, USA, Čínu, Izrael, Jižní Koreu a Japonsko. Kampaň se naplno rozběhne letos na podzim. Z celkového objemu finančních prostředků se má na média utratit 22 milionů korun

Grafické ztvárnění kampaně přímo vychází z manuálu destinační značky Praha, kterou loni vytvořila společnost Dynamo Design.