Přednášející na Internet Advertising Conference

Petr Bednář

Petr Bednář Zdroj: Mlada fronta

Zde najdete profily přednášejících na 5. ročníku Internet Advertising Conference (IAC).

Petr BednářPetr Bednář

Petr Bednář, ředitel divize Online Mladá fronta

Vystudoval statistiku na VŠE a nedostudoval sociologii na FSV UK. Již během studií se začal pohybovat ve světě médií (Česká informační agentura, Euronews, Strategie). Od roku 2000 pracoval ve vydavatelství Ringier, původně jako analytik, posqléze založil a několik let vedl internetové oddělení, Blesk.cz dovedl k celkové návštěvnosti tři čtvrtě milionu návštěvníků. Po odchodu z Ringieru rok pracoval jako výkonný ředitel Global inspiration, provozovatele internetové televize Stream.cz. Od podzimu 2008 buduje ve společnosti Mladá fronta Online divizi, kterou zatím z nuly dovedl na dva miliony měsíčních návštěvníků.

Olga Biernátová, knihovník a social media specialist, Knihovna Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství (kalendář „Knihovna je sexy“, čtenářské placky, propagace projektu Kniha mého srdce). V současné době pracuje v Knihovně UTB, kde působí jako PR specialista, lektor informačního vzdělávání, pracuje ve službách a řeší významné projekty. Mimo svou knihovnickou práci podniká v oblasti social media marketingu a zaměřuje se zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín), okrajově se zabývá také grafickým designem. Často vystupuje na nejrůznějších konferencích a vede semináře.

Michal Buzek, vedoucí týmu analytiků, Seznam.cz

Po vystudování ekonomie a podnikových financí nastoupil v roce 2007 do Seznamu na pozici analytika obchodu. V roce 2010 se stal vedoucím analytického týmu, kde zodpovídá za obchodní analýzy, výzkum trhu, měření NetMonitoru a zajímá se o webovou analytiku a cílení reklamy. Je předsedou Kategorizační komise SPIR. Hraje fotbal a futsal.

Přemysl Cenkl, obchodní ředitel, ČTK

Pracuje na pozici obchodního ředitele České tiskové kanceláře, kde odpovídá za řízení obchodních, marketingových a propagačních aktivit agentury. Působil rovněž ve vedení dalších informačních společností – jako jednatel společnosti Newton IT, s. r. o. (nyní Newton Media, a.s.) a jako člen představenstva společnosti ČEKIA, a.s.. Zkušeností ze svého působení v různých informačních agenturách a z komunikace s jejich dodavateli a klienty využívá v rámci různých přednášek a diskusí zaměřených na práci s informacemi.

Mária Čuhelová, advokátka, Seznam.cz

Mária Čuhelová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a samostatnou advokátkou od roku 2005; téhož roku rovněž zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, a.s., kterou do současnosti zastupuje. Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.

Robbie Douek, Head of Mobile Product Solutions SEEMEA, Google

Robbie joined Google in July 2010 through Google’s acqu­isition of AdMob, In Dec 11, Robbie became the Head of Mobile Product Solutions for Google across South & Eastern Europe, Middle East and Africa. Robbie’s team is tasked with driving product adoption of mobile throughout the region and helping drive Mobile solutions across search and display. He was previously Head of mobile sales and operations for Google France. Working with Google’s client base to provide deep product expertise and sales support, helping French businesses deliver ROI-focused campaigns and measurable results. Prior to joining Google, Robbie was in charge of Sales for AdMob in Southern Europe. From 2007–2009, he headed Digital Sales for euronews, piloting their online strategy throughout Europe. Robbie is a graduate of French and Politics from Leeds University.

Michal Feix, výkonný ředitel, Seznam.cz

Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.

Kateřina Gillárová, managing partner, Idealisti

Kateřina Gillárová je zakladatelkou a spolumajitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky. Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích.

Tomáš Hodboď, Česká televize

Tomáš je nezávislý konzultant v oblasti nových médií a digitálního marketingu. Jedním z jeho klientů je Česká televize, kde má v oddělení Nových médií na starosti kromě sociálních sítí také využívání mobilních platforem ve spojení s televiziními formáty. V současné době studuje Marketingovou komunikaci a PR na FSV UK. Do světa online médií pronikl v roce 2005 ve společnosti Miton CZ, kde působil jako projektový manažer sportovních projektů.

Kateřina Hrubešová, Executive Director, SPIR

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetovou reklamu a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Petr Houzar, Senior interactive marketing specialist, Vodafone ČR

Petr se k digitálnímu, mobilnímu a sociálnímu marketingu dostal v mediální agentuře Mindshare. Zde například odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na českém sociálně-mediálním poli. Nyní pracuje pro společnost Vodafone jako senior specialista inovativního marketingu se zodpovědností za strategie a rozvoj sociálních síti, mobilní marketing a inovace v digitální komunikaci. Je mimo jiné autorem (edukativní) aplikace Velikonoční ošatka.

Hana Hunt, mediální konzultantka a lektorka, HanaHunt

Ve své 360-ti stupňové kariéře jsem sbírala zkušenosti ve vydavatelství, reklamních agenturách (Saatchi & Saatchi, Ogilvy) a v Unileveru. Vedla jsem mezinárodní tým, pracovala s klienty a agenturami, vedla mezinárodní školící programy. Od roku 2007 pracuji jako nezávislá mediální konzultantka a lektorka se zaměřením na marketing a marketingovou komunikaci. Zajímají mne proměny obchodních modelů v mediálním prostředí, dobro a zlo komerční komunikace a proměny v mediálním chování lidí.

Eliška Hutníková, social media specialistka a lektorka školení, H1.cz

Eliška Hutníková pracuje v agentuře H1.cz jako social media specialistka a lektorka školení. Pro klienty vytváří strategie a koncepty aktivit v sociálních sítích, řeší také měření efektivity kampaní a jejich vyhodnocování. Studovala nová média na Filozofické fakultě UK. Intenzivně se zabývá geosociálními sítěmi a jejich širším marketingovým i technologickým využitím. Na Twitteru ji najdete pod nickem @eliskah .

Norm Johnston, Global Digital Leader, Mindshare Worldwide

Norm has been involved in interactive marketing since graduating from Chicago’s Nor­thwestern University in 1988. Following this Norm was a consultant at Accenture, where he led a team that developed one of the earliest interactive shopping destinations for a large US retail client. After completing his MBA from Duke University in 1995, Norm joined the country's first digital agency, Modem Media, which revolutionized the advertising industry by placing the first banner ad on the internet. In 1997, Norm moved to London to open Modem's first international office. During his stewardship of Modem London, the agency established itself as a long-term leader in the UK digital agency scene, becoming known for nurturing some of the country's best digital talent, being consistently placed at the top of the digital league tables, and winning numerous international interactive awards on behalf of clients such as Unilever, General Motors, and Citibank. Modem UK was responsible for the country's first rich media ad and viral campaign, and its innovative work led the London office in 2006 to being named as one of the world's top 10 most awarded digital agencies and the winner of the title in the UK. Norm joined Mindshare in 2007 to lead its digital operations in Europe, and has recently assumed a broader global responsibility for digital services as well as a position on the company's global executive board. Norm is a vocal evangelist of the digital industry and is a frequent speaker at interactive conferences, including the most recent IAB Europe regional conference in Berlin.

Jakub Kabourek, CEO, Visual Unity

Jakub Kabourek, CEO Visual Unity, začínal profesní kariéru v telekomunikacích, kde se na různých obchodních pozicích staral o klienty z oblasti médií. Nejvíce si cení svého podílu na úspěšném rozjezdu služeb v oblasti distribuce televizního signálu v tehdejším Českém Telecomu. V roce 2004 se rozhodl věnovat videotechnologiím a specializovat se především na mediální zákazníky. Proto odešel budovat obchodní tým do společnosti Visual Connection, kde se postupně z pozice obchodního ředitele posunul do funkce ředitele společnosti a člena představenstva. Za největší úspěch považuje to, že firma díky svému „knowhow“, které spočívá v unikátní schopnosti propojovat ve svých projektech oblast telekomunikací, IT a zároveň video technologie, vybudovala pozici silného systémového integrátora a následně expandovala i do zahraničí. Po prodeji Visualu KIT digital se věnoval rozvoji obchodu v regionu střední a východní Evropy. V Čechách se podílel na úspěšných projektech jako například i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Odhalení, Topfun a stál u zrodu první české CDN NaCeVi. Jeho krédem je „Co neměříš, neřídíš“ a „Be different or die“. Ve volném čase se věnuje sushi, sportu, potápění s přístrojem a donedávna jste ho mohli vídat jako aktivního rozhodčího extraligy ledního hokeje.

Pavel Krbec, ředitel sekce internetu a ostatních interaktivních služeb, CET 21

Pavel Krbec do CET 21 nastoupil v roce 2008 ze společnosti Centrum.cz, před tím sedm let působil ve společnosti IBM Research. Během kariéry v IBM publikoval na prestižních světových vědeckých konferencích a stal se autorem několika patentů v oblasti informačních technologií. Je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kde v roce 2005 získal doktorát. Ve stejném roce se stal držitelem prestižní ceny IBM Research Division Award. Ve volném čase hraje rugby.

Tobias Lehr, Senior Consultant Social Media, Goldbach Interactive (Switzerland)

Tobias Lehr, Senior Consultant, Social Media. Background in Management, economics and law with specialization in innovation management. Into digital projects and businesses for over 7 years.

Zbyněk Loebl, samostatný konzultant

Zbyněk Loebl se specializuje na právní poradenství klientům v technologických projektech. Do konce roku 2007 byl Zbyněk Loebl vedoucím partnerem kanceláře CEAG (www.ceag.biz) a současně vedl oddělení CEAG, zabývající se ICT sektorem. Zbyněk Loebl je specialista na právo internetu, konvergence, elektronické komunikace, elektronického obchodu, technologického práva, ochrany osobních údajů, bezpečnosti ICT, práv k nehmotným statkům a obchodního práva. Pan Loebl má více než 15-ti letou praxi práce pro nejrůznější české a mezinárodní klienty. Je jediným právníkem ze střední a východní Evropy, který je členem IT Law Europe, volného sdružení evropských právníků, specializujících se na technologické právo. Zbyněk je aktivním členem IP Constituency ICANNu, organizace řídící světový internet. Od roku 2003 je pan Loebl rozhodcem mezinárodních sporů u WIPO Arbitration and Mediation Center v Ženevě ve sporech o doménová jména podle pravidel UDRP. Zbyněk Loebl je rovněž rozhodcem Rozhodčího soudu při HKČR a AKČR pro spory o domény .eu a rovněž rozhodcem tohoto soudu pro standardní rozhodčí řízení. Pan Loebl je členem Rozkladové komise Úřadu pro ochranu osobních údajů. Byl vybrán do International Who’s Who of E-Commerce and Internet Lawyers za léta 2008 a 2009 a do International Who’s Who of Business Lawyers pro rok 2010.

Arnošt Machytka, Lead Generation, Elephant Orchestra

Arnošt Machytka vystudoval prestižní Cass Business School v Londýně a před působením v Elephant Orchestře pracoval v Londýnském City – nejprve krátce v investičním bankovnictví a poté od roku 2008 do roku 2010 v Threadneedle Asset Management. Do Elephant Orchestry nastoupil v létě 2010 jako zakládající vedoucí oddělení online arbitráže a od ledna 2011 vede Lead Generation.

Jiří Malý, Managing Director, Neo@Ogilvy

Jiří Malý je spoluzakladatelem a minoritním vlastníkem Mather Advertures, zároveň managing directorem značky Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány na mnoha evropských i mimoevropských trzích. Je nadšeným evangelizátorem analytických nástrojů a systémového přístupu k marketingu.

Martin Malý, publicista, Chcememartina.cz

Prvně se setkal s počítači v roce 1985, s internetem v roce 1996. V roce 2002 si založil první weblog a v roce 2003 naprogramoval Bloguje.cz – jeden z prvních a nejznámějších blogovacích serverů v ČR. Intenzivně se zajímá o dění ve světě webových technologií. Od roku 2009 vedl redakci internetového magazínu Zdroják.cz, který se těmto technologiím věnuje. Také o nich pravidelně přednáší na odborných konferencích a vyučuje na Přírodovědecké fakultě Jihočeské univerzity. Propaguje HTML5, čtečky Amazon Kindle, elektronické knihy a netechnický pohled na technické věci.

Petr Miláček, Research Director, OmnicomMediaGroup

Do médií nastoupil v roce 1998, do agentury Mediaplan Praha jako analytik a IT manager. Věnoval se mediálním výzkumům, analýzám cílových skupin, mediálnímu a spotřebnímu chování. Prošel agenturami MediaWise a PHD (vše Omnicom), kde se věnoval strategickému plánování médií a podílel se i na novém byznysu. Spoluzakládal web mediaguru.cz, napsal příručky o mediálním plánování Media Guru Offline 1 a 2. V současnosti vede výzkumné oddělení OmnicomMediaGroup (OMD, PHD a A!M), je členem metodologické komise Asociace Televizních organizací. Věnoval se klientům Unilever, Henkel, Komerční banka, Vodafone, Jan Becher – Pernod Ricard, Budějovický Budvar n.p., z agentur TBWA, MarkBBDO, DDB, Idealisti, AG Geronimo, Comtech a mnoha dalším. V současnosti se zajímá o neuromarketing.

Matěj Novák, Yield Manager, Centrum Holding

Matěj Novák pracuje jako yield manager v Centrum Holdings, což znamená, že se stará o vyhledávání a monetizaci obsahu pomocí obrázkové i textové reklamy napříč weby CH. Velmi ho to baví. Matěj vystudoval filosofii na Karlově Univerzitě v Praze. V minulosti působil jako šéf vývoje ve firmě PLANstudio. Následně zakládal a vedl SEO oddělení Ataxa. V Ataxu posléze přešel na post search strategist, na němž vedl team key account managerů a vytvářel on-line strategie pro největší klienty firmy, mezi něž patřily např. Česká spořitelna, Beiersdorf, Direct pojišťovna, Aukro nebo Monster Worldwide. Poté pracoval jako account director Ogilvy Interactive. Jeho tým se staral o důležité klienty firmy, např. Coca-Colu, Nestlé nebo ČSOB. Kromě toho se podílel na tvorbě klientských strategií a produktů OI. V letech 2009 – 2010 působil v Komisi pro výkonnostní marketing Sdružení pro internetovou reklamu. Matěj má zkušenosti s přednášením na vysokých školách a konferencích v Čechách, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Německu. Matěj rád chodí po horách, jezdí na kole a na běžkách, tráví čas se ženou a svými třemi dětmi, čte dobré knihy, pije dobrý čaj, vede řeči a létá malým letadlem.

František Peterka, ředitel, Admarket.cz

Během své profesní kariéry prošel celou řadou pozic v oblasti internetu. Ve společnosti Actebis Computer zodpovídal za kompletní e-marketingovou podporu vznikajícího internetového obchodu. V roce 2005 jako obchodní a marketingový ředitel v Active 24 s.r.o. vedl integraci nově vzniklých poboček v Polsku, Německu a Rakousku do společnosti včetně implementace globální marketingové strategie a razantního snížení provozních nákladů souvisejícím s přenesením části aktivit firmy do levnějších regionů Evropy. Od roku 2007 se nejprve v Telefonice O2, později v AdMarketu plně věnuje přípravě nových reklamních produktů a obchodu v oblasti mobilní a internetové reklamy. AdMarket je součástí skupiny Allegro Group CZ.

Tomáš Pflanzer, New Media Specialist, TNS AISA

Tomáš Pflanzer pracuje v agentuře TNS Aisa jako New Media Specialist. Zkušenosti sbíral napříč skupinou TNS, intenzivně se zajímá o nová média a technologie, miluje 4SQ. V TNS našel prostor, který umožňuje kreativní i analytický rozvoj. Baví ho rychle rostoucí charakter odvětví technologií a sociálních sítí obecně. Spolupracoval na projektech Češi v síti, Digital Life, Lifestyle. Na Twitteru ho najdete pod @gizmax

Marek Prchal, Idea Maker, Kraus

Idea maker. Buddhista Diamantové cesty. Spoluautor oceněných kampaní pro Pepsi, LEGO, Jameson, ČVUT, Přemluv bábu a já nevím koho všeho. Spoluautor onlinu časopisu Kraus. Sloupkař Médiáře. Člen Art Directors Clubu ČR. Držitel nějakých Louskáčků plus dalších kreativních ocenění v oblasti webu i klasické reklamy.

Petra Průšová, Managing Director MBCZ & Development Director CEE, Millward Brown Czech Republic s.r.o.

Vystudovala statistiku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od roku 1992 také působí pedagogicky na FFUK, přednáší i na VŠE. Má bohatou publikační a pedagogickou činnost v oboru. V Millward Brown působí od jeho vzniku v roce 1999. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti výzkumu veřejného mínění a trhu (od roku 1986). Pracuje pro významné lokální i mezinárodní klienty a podílí se na jejich koordinaci v rámci střední a východní Evropy. V Millward Brown vede tým 45 lidí a je ředitelkou české pobočky a současně ředitelkou pro rozvoj ve střední a východní Evropě. Byla po dvě volební období předsedkyní sdružení SIMAR. Předsedkyně poroty o nejlepší tiskovou reklamu, členka poroty EFFIE, Zlatý středník, Časopis roku … Člen Masarykovy sociologické společnosti a České statistické společnosti.

Vladan Rámiš, předseda samoregulační komise SPIR ; právník, MAFRA

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA. Při své práci se zabývá mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Je mj. předsedou samoregulační komise audiovizuálních služeb SPIR a členem arbitrážní komise Rady pro reklamu.

Vilém Rubeš, Consultant, Statue, Blog

Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

Tomáš Řehák

Tomáš vystudoval ekonomii na IES FSV UK a na Ecole Superieure de Commerce de Rennes získal titul MBA. Mediálnímu trhu a mediálnímu plánování věnoval svou bakalářskou i diplomovou práci. Na mediálním trhu od roku 1991, prošel několika firmami dnešního holdingu Omnicom. Od roku 1999 se věnuje novým médiím, zakládal a vedl první „čistou“ on-line mediálku ve společnosti Run Interactive (poději OMD Digital), kterou 18 let vedl. V roce 2000 inicioval vznik SPIRu, kterému po většinu jeho historie místopředsedal. Tomáš stál v pozadí řady důležitých projektů utvářejících a kultivujících současnou podobu internetového inzertního prostředí a ze své pozice aktivně usiloval o to, aby se z internetu stal plnohodnotný inzertní mediatyp. Ze skupiny Omnicom a pozice místopředsedy SPIR odešel po 18 letech na podzim 2010. Od té doby si užívá profesní svobody, věnuje se rodině, koníčkům, vlastním projektům a poradenství. V roce 2011 např. na český trh pomohl přivést a představit společnost comScore.

David Semerád, CEO, uLikeIT

David Semerád začal podnikat již ve svých 18 letech v roce 2003, hned po svém návratu z ročního studijního pobytu v USA. Během svého studia na České zemědělské univerzitě v Praze strávil rok v Německu na TU Munchen a rok na Universidad de Malaga ve Španělsku. Během studia magisterského programu informačního managementu založil v roce 2009 společnost uLikeIT s.r.o., která se z obecnější digitální agentury vyprofilovala do specializace na mobilní aplikace. uLikeIT má za sebou již přes 50 mobilních aplikací, které vznikly pro klienty jako Mladá Fronta, Samsung a Slevomat. Mezi top reference patří první smartbankingová aplikace v ČR vytvořená pro FIO Banku. Po úspěšném etablování uLikeIT na českém trhu se David Semerád vydává do San Francisca, aby rozšířil působnost uLikeIT i na americký trh.

Ján Simkanič, výkonný ředitel, Internet Info , LinkedIn

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice. V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Vít Smékal, comScore

Vít Smékal se dlouhou dobu věnoval mediálnímu a marketingovému výzkumu ve skupině Omnicom Media Group. Věnoval se zde vazbám mezi komunikačními aktivitami firem a jejich efektem na chování cílových skupin. Za nezbytnou součást jakékoliv marketingové úvahy považuje logické propojení investic do reklamy s jejich finálním přínosem. Vít Smékal se také aktivně zapojoval do práce tržních asociací (SPIR, ATO) na rozvoji systémových přístupů k měření jednotlivých mediatypů. V loňském roce začal pracovat pro americkou výzkumnou firmu comScore, která se zabývá měřením návštěvnosti internetu, chováním online populace, vyhodnocováním internetových kampaní a webovou analytikou.

Jaromír Soukup, zástupce ředitelky ČNS IFPI, Česká národní skupina Mezinárodní federace hudebního průmyslu

Dlouhodobě pracuje v oblasti ochrany práv duševního vlastnictví. Vykonává aktivní protipirátskou činnost v oboru zvukových a hudebních zvukově obrazových záznamů. Vede protipirátskou sekci ČNS IFPI.

Pavel Ševera, koordinátor výzkumných projektů SPIR

Vystudoval sociologii na FSV UK. V závěru studia absolvoval stáž na statistickém úřadu ve Frankfurtu, kde se věnoval kvalitě života v různých evropských městech. Profesní kariéru začal v agentuře Factum Invenio v oddělení sociálních a politických výzkumů. Od roku 2010 je koordinátorem výzkumných projektů ve Sdružení pro internetovou reklamu.

David Špinar, ředitel, H1.cz

David Špinar je ředitelem agentury H1.cz, která se specializuje na výkonnostní marketing, SEO a PPC reklamu. Je specialistou na efektivní online marketing a obchodní účinnost webových stránek. Společnost H1.cz se pod jeho vedením stala jedničkou ve svém oboru a všeobecně uznávanou odbornou autoritou. David je rovněž členem Komise výkonnostního marketingu SPIRu a je autorem metodiky výzkumu inzertních nákladů investovaných do PPC systémů.

Petr Štědrý, specialista UX, Dobrý web

Petr je specialista na návrh webů, webových aplikací a různých forem uživatelského výzkumu. Věří, že user experience nekončí u webové stránky, ale přesahuje i do dalších oblastí komunikace se zákazníkem. Dohlíží na to, aby weby našich klientů co nejlépe splňovaly stanovené cíle a přitom nabízely uživatelům srozumitelně a pohodlně všechny informace, které potřebují. Rád navrhne web klasický, mobilní nebo webovou aplikaci, kterou si zákazníci oblíbí a budou se k ní vracet.

Jakub Unger, ředitel obsahových služeb, Centrum Holdings

Zakladatel a šéfredaktor online deníku Aktuálně.cz, poslední roky působí rovněž jako obsahový ředitel české pobočky Centrum Holdings. Předtím byl zástupcem šéfredaktora Hospodářských novin Romana Gallo v éře, za níž HN dostaly opakovaně mezinárodní cenu Media Tenor za vyváženost zpravodajství.

Lucie Tvarůžková, zástupkyně šéfredaktora Hospodářských novin, Economia

Lucie Tvarůžková je zástupkyně šéfredaktora Hospodářských novin. Na starosti má mimo jiné zpravodajský web iHNed.cz. Poslední rok připravovala jeho novou verzi spojenou s rozsáhlými změnami v organizaci redakční práce. Vystudovala žurnalistiku na FSV UK a City University v Londýně. Pracovala v redakci Lidových novin (1998 – 2002), v časopisu Týden (2002 – 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 – 2007) a v letech 2008 – 2009 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu.

Martin Veselovský, moderátor, Česká televize, Český rozhlas

Martin Veselovský pracuje jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v Čro 1.

Michal Vodák, marketingový ředitel, Seznam.cz

Michal Vodák je marketingovým ředitelem české portálové jedničky Seznam.cz. Vystudoval ekonomii a dříve působil na manažerských pozicích ve firmách Mars, T-Mobile a Pojišťovna České spořitelny.

Vesna Zakaric, Sales Director, Gemius

Vesna joined Gemius team in October 2011, as a HQ Sales Director. Before that, she worked from 2005 in marketing consulting and research company Valicon, as a Regional Sales Director and Board member. All the time was involved in or responsible for managing regional projects in Adria region (Slovenia, Croatia, Serbia, BiH), such as PGM (Product Group Manager), measuring the strength of FMCG brands and consumers purchasing habits and gemiusAudience, online audience measurement. From 2008 on she was responsible also for managing SPSS franchise in the Balkans (SPSS is an IBM analytical software) and actively involved in different data mining & predictive analytics projects (with focus on retail, telco and banking industry).

Zdroj: SPIR