Předsedou Digi sekce při AKA byl zvolen Vladimír Rejlek
Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 10 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe.
Za předsednictví Michala Nýdrle vyzkoušely digitální agentury nový model edukace klientů. „Upustili jsme od jedné větší konference a přešli na model menších workshopů, kde je sice méně účastníků, ale jejich zapojení je větší a bezprostřední zkušenost s digitálním marketingem mnohem přínosnější. Ze strany klientů máme pozitivní reakce,“ hodnotí koncept Michal Nýdrle.
„S tímto konceptem jsme spokojeni a v jejich pořádání budeme chtít pokračovat i příští rok,“ říká nový předseda a dodává: „Kromě toho bychom se chtěli opět vrátit k tématu digitálních tendrů, kde jsme již v minulosti vyvinuli snahu klientům pomoci a připravili pár šablon jako je např. „digitální brief“.“