Předsedou Digi sekce při AKA byl zvolen Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek byl zvolen předsedou sdružení digitálních agentur při AKA

Vladimír Rejlek byl zvolen předsedou sdružení digitálních agentur při AKA

Předsedou sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA byl pro rok 2014 zvolen Vladimír Rejlek z agentury Publicis Modem. Vedení přebírá od Michala Nýdrle z agentury Nydrle.

Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 10 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe.

Za předsednictví Michala Nýdrle vyzkoušely digitální agentury nový model edukace klientů. „Upustili jsme od jedné větší konference a přešli na model menších workshopů, kde je sice méně účastníků, ale jejich zapojení je větší a bezprostřední zkušenost s digitálním marketingem mnohem přínosnější. Ze strany klientů máme pozitivní reakce,“ hodnotí koncept Michal Nýdrle.

„S tímto konceptem jsme spokojeni a v jejich pořádání budeme chtít pokračovat i příští rok,“ říká nový předseda a dodává: „Kromě toho bychom se chtěli opět vrátit k tématu digitálních tendrů, kde jsme již v minulosti vyvinuli snahu klientům pomoci a připravili pár šablon jako je např. „digitální brief“.“