Předsedou poroty PIAF 2015 bude Ramzi Moutran

Ramzi Moutran

Ramzi Moutran Zdroj: archiv

Prague International Advertising Festival (PIAF) se ve dnech 25.–27. května uskuteční už pošesté. Mezinárodní porotě předsedá kreativní ředitel Memac Ogilvy & Mather UAE Ramzi Moutran.

Call for entries festivalu PIAF bude zahájeno na počátku února, uzávěrka soutěže byla stanovena na 4. dubna 2015. Shortlisty by měly být zveřejněny na počátku května. Soutěží se ve 12 kategoriích, které nekopírují jednotlivé mediatypy, ale umožňují ocenit kreativitu v širokém slova smyslu, od marketingových konceptů značky přes kreativní formy komunikace a mediálního plánování až po podporu prodeje.

Kromě Moutrana se objeví mezi porotci PIAF stratég Wieden & Kennedy Nick Docherty, Myles Lord z berlínského Heimatu, z francouzského Leo Burnett přijede Xavier Beauregard.

V porotě zasedají také zástupci korporací. Letos třeba global brand manager Pilsner Urquell Petr Dvorak z Londýna nebo creative strategist Ryszard Sroka z Facebook EMEA.

Jeden z pěti klíčových vizuálů kampaně letošního ročníku festivalu PIAFJeden z pěti klíčových vizuálů kampaně letošního ročníku festivalu PIAF | archivJeden z pěti klíčových vizuálů kampaně letošního ročníku festivalu PIAF.

„Kreativita není zdaleka vyhrazena jen těm, kteří ji mají na vizitce a v popisu práce. Nejlepších výsledků dosahují ty přístupy, na kterých se podílejí kreativci společně s marketéry a obchodníky. PIAF se snaží vyzvednout kreativitu v kterékoliv fázi cesty značky od výrobce k zákazníkovi,“ říká Marek Hlavica, ředitel PIAF.

PIAF není jen mezinárodní soutěží kreativity, ale také dvoudenní odbornou konferencí určenou pro seniorní marketéry i odborníky na komunikaci. Konferenci uzavře předávání cen vítězů a vyhlášení AKA Agentury roku.