Prima Comedy Central hledá originální slogan

Prima Comedy Central

Prima Comedy Central Zdroj: archiv

Od poloviny prosince poběží v rámci pozemního vysílání nový kanál Prima Comedy Central, nabízející především komediální seriály. Kanál však stále nenašel slogan, který by jeho start doprovázel. Proto se Prima rozhodla vyhlásit soutěž, během které mohou lidé zasílat své nápady na vtipné, klidně i absurdní slogany.

Společnost Viacom International Media Networks, provozující v Evropě kanály jako MTV, Nickelodeon či Paramount, spustí v pondělí 14. prosince nový kanál Prima Comedy Central. Ten divákům nabídne exkluzivní a původní obsah globální sítě Comedy Central, kde nechybí řady oblíbených seriálů, jako jsou Griffinovi, Městečko South Park nebo Taková moderní rodinka. Divákům se představí také několik seriálových premiér, například Americký táta či Svět podle Jima.

Prima Comedy Central sází v první řadě na kvalitní obsah, ale doposud nemá slogan, který by jej charakterizoval. Rozhodl se proto vyhlásit soutěž, ve které mohou diváci do 31. prosince zasílat své návrhy na slogan prostřednictvím facebookové stránky Prima Comedy Centralu. Ty by měly být samozřejmě co nejvtipnější, relevantní jsou ale i ty, které budou úplně postrádat smysl. Sto nejlepších návrhů se během ledna dostane do vysílání a jejich autoři se mohou těšit na velmi nečekanou odměnu.

Kanál Comedy Central budou diváci moci naladit v rámci digitálního televizního vysílání přes pozemní vysílače na multiplexu 4 společnosti Digital Broadcasting. Za obsahové složení, technickou stránku a provoz kanálu plně odpovídá Viacom, který věří, že propůjčení jména a obchodní spolupráce se skupinou Prima poskytne kanálu nezbytnou podporu, aby se stal oblíbeným kanálem českých milovníků komedií.

„Chceme, aby naše kanály plně odpovídaly jazykovým a programovým požadavkům zákazníků a aby se v jeho programu objevovaly i pořady z místní produkce. Proto spolupracujeme s místními partnery. Prima Comedy Central bude obchodně zastupovat Media Club, který mimo jiné zprostředkovává prodej reklamy pro FTV Prima,“ komentuje spolupráci Bartosz Witak, generální manažer Viacom International Media Networks CEE & Israel. Distribuci zajistí společnost Axocom, výhradní distributor televizních kanálů Viacomu v České republice. Jednání v tuto chvíli probíhají také s dalšími hlavními poskytovateli TV připojení.