Prima obměňuje mamagament, ředitelka marketingu Denisa Schulzová odchází

Denisa Schulzová

Denisa Schulzová

Z vedení FTV Prima odchází ředitelka marketingu Denisa Schulzová, která mimo jiné stála za změnou komunikačního stylu stanic Prima family, Prima COOL, Prima love a nově Prima ZOOM. Současně se novým generálním ředitelem po odchodu Marka Singera do vedení MTG, polovičního vlastníka FTV Prima, stává Martin Konrád, dlouholetý obchodní ředitel skupiny Prima.

K prvnímu únoru 2013 na již avizovaný postup Marka Singera na pozici výkonného viceprezidenta MTG zodpovědného za vysílací operace skupiny MTG v rámci střední a východní Evropy navazuje jmenování Martina Konráda na místo generálního ředitele FTV Prima. Marek Singer se nově stává předsedou představenstva FTV Prima.

„Martin Konrád má všechny předpoklady stát se úspěšným generálním ředitelem Primy. Vydobyl si uznání na mediálním trhu, má podporu v rámci firmy i obou vlastníků. Věřím, že tak bude Primu i nadále směřovat k rostoucímu postavení na trhu,“ přivítal do nové funkce svého nástupce Marek Singer.

K 28. únoru 2013 dochází v managementu FTV Prima i k další změně. Po pěti letech odchází z vedení FTV Prima Denisa Schulzová, k jejímž nejvýraznějším úspěchům patří nejen revitalizace vnímání značky Prima, ale také vybudování komunikačního a vizuálního stylu televizních stanic Prima family, Prima COOL, Prima love a nově Prima ZOOM.

Od 1. února dojde také k rozdělení dosavadního marketingového úseku. Nově bude oddělení self promotion pod vedením Lindy Šandové převedeno do programového úseku a vedením oddělení off-air marketingu a PR bude dočasně pověřena Markéta Svobodová.