Nové služby představili v úterý zástupci vydavatelství Ringier Axel Springer Pavel Šafr a Libuše Šmuclerová. „Stojíme na straně lidí, kteří zažívají frustraci, což potvrdily i poslední volby. Život v Česku je stále dražší a lidé nejsou spokojeni ani s cenami volání, vysvětlil ředitel skupiny Blesk Pavel Šafr, proč Bleskmobil startuje právě dnes. Další důvod přidala generální ředitelka vydavatelství Ringier Axel Springer Libuše Šmuclerová, která připustila, že v době, kdy příjmy z prodejů tištěných médií obecně klesají, se jedná o hledání nových příležitostí.
SIM karty za 150 korun se stejně vysokým kreditem budou od 7. listopadu k dostání v prodejní síti denního tisku na šesti tisíci místech s označením „Zde v prodeji Bleskmobil“, dobíjecí kupony za 250 korun budou k dispozici tamtéž, navíc ještě na terminálech Sazky a postupně i na České poště.
Blesk mobil |
Český Ringier se inspiroval v Německu, kde vydavatelství ze stejné skupiny provozuje od roku 2007 Bild Mobil. Kampaň na uvedení nové služby už před pár dny začala na stránkách Blesku formou teaserů, pokračovat bude ve středečním vydání konkrétní nabídkou, objeví se i v dalších tištěných médiích, televizi a v rádiu. Hlavní motiv kampaně – složené noviny místo telefonu u ucha – převzal Bleskmobil z kampaně Bild Mobilu. Na vzniku kampaně se kromě marketingu vydavatelství Ringier podílela agentura Havas Worldwide Prague, společnost Frame a režisér Karel Janák. PR komunikaci nového virtuálního operátora dostala na starosti agentura Bison & Rose.