Publicis Group se změnil v Lion Communications

Tomáš Průša

Tomáš Průša

Společnost Publicis Group, zastřešující aktivity původních agentur Publicis či Saatchi & Saatchi, změnila název. Už od ledna se jmenuje Lion Communications. V komunikační skupině navíc od 1. září došlo k novému uspořádání pravomocí a personálním změnám.

Managing Directorem Lions Communications byl jmenován Tomáš Průša. Ten zároveň zůstává na pozici Managing Directora agentury Saatchi & Saatchi, část jeho aktivit převezme nový Client Service Director Saatchi&Saatchi Tomáš Löbel.

Martin Štěpánek byl nově jmenován prezidentem skupiny Lion Communications a ponese mimo jiné odpovědnost za celou skupinu Lion Communications směrem k centrále Publicis WorldWide.

Ke změně dojde i na postu finančního ředitele skupiny, kde od 1. října vystřídá odcházející Blanku Procházkovou Rèmi Diligent. Další personální výměna se týká agentury Publicis. K 26. září opouští pozicici Client Service Director Marek Třeček a vystřídá ho Michal Deus, který přichází z agentury LineArt.

„V minulosti docházelo k nepochopení vzájemných vztahů mezi Publicis Prague a dalšími agenturami, například se Saatchi&Saatchi. Název holdingu jsme z Publicis Prague změnili na Lion Communications, protože jsme chtěli zachovat unikátnost a specifika jednotlivých značek (Publicis Prague, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Modem, Publicis PR). Lion Communications je právní entitou, která tyto značky zastřešuje. Toto řešení je pro naše obchodní partnery srozumitelnější,“ vysvětluje důvod změny názvu holdingu PR manažerka Publicis Prague Lucie Sáblíková.

K zápisu Lion Communications do obchodního rejstříku došlo už v lednu letošního roku, nový název skupiny byl ale komunikován až dnes, současně s personálními změnami.