Rádio Classic Praha cílí na mladší posluchače

Antonín Dvořák poslouchá rádio Classic Praha

Antonín Dvořák poslouchá rádio Classic Praha Zdroj: archiv

Strategie , Filip Votava
Rozhlasová stanice Classic Praha ozdobila Antonína Dvořáka sluchátky. Kampaní chce zaujmout mladší posluchače.

Rádio Classic Praha umístilo do své podzimní komunikační kampaně portrét Antonína Dvořáka. Chce navázat na novinky a změny, kterými na začátku září prošlo. Kromě obměnění moderátorů jde hlavně o nový program a hudbu, která má přilákat i mladší generaci posluchačů klasické hudby.

„Snažíme se zdůraznit, že klasická hudba nemusí být nutně vážná a pro starší lidi. Antonína Dvořáka s moderními sluchátky jsme vybrali, abychom připomněli, že i na první dojem letité záležitosti mohou být nadčasové,“ vysvětluje programová ředitelka Classic Praha Martina Klausová.

Kampaň pro rádio připravila grafička a hudební fotografka Jana Kusalová. Kromě Antonína Dvořáka zvažovalo vedení rádia také portrét Bedřicha Smetany. „Rozhodovali jsme se mezi dvěma nejznámějšími českými skladateli, jejichž tvorba je dodnes aktuální a spojuje několik generací. Nakonec jsme se shodli na Dvořákovi, protože ho hned každý pozná,“ dodává Klausová.