Rádio Classic Praha umístilo do své podzimní komunikační kampaně portrét Antonína Dvořáka. Chce navázat na novinky a změny, kterými na začátku září prošlo. Kromě obměnění moderátorů jde hlavně o nový program a hudbu, která má přilákat i mladší generaci posluchačů klasické hudby.
„Snažíme se zdůraznit, že klasická hudba nemusí být nutně vážná a pro starší lidi. Antonína Dvořáka s moderními sluchátky jsme vybrali, abychom připomněli, že i na první dojem letité záležitosti mohou být nadčasové,“ vysvětluje programová ředitelka Classic Praha Martina Klausová.
Kampaň pro rádio připravila grafička a hudební fotografka Jana Kusalová. Kromě Antonína Dvořáka zvažovalo vedení rádia také portrét Bedřicha Smetany. „Rozhodovali jsme se mezi dvěma nejznámějšími českými skladateli, jejichž tvorba je dodnes aktuální a spojuje několik generací. Nakonec jsme se shodli na Dvořákovi, protože ho hned každý pozná,“ dodává Klausová.