Rádio Impuls to posílá dál

Nová kampaň Rádia Impuls má název „Pošli to dál“

Nová kampaň Rádia Impuls má název „Pošli to dál“ Zdroj: Strategie

Nová kampaň Rádia Impuls má název „Pošli to dál“, vlastně ani není kampaní v pravém slova smyslu. „Call to action“ tentokrát nevybízí k podpoře rádia - Impuls chce sbírat příběhy těch, kteří si pomoc zaslouží.

Pro tento účel je zřízena speciální microsite a příběhy se budou objevovat ve vysílání rádia. „Kampaň přesahuje klasickou komunikaci - Rádio Impuls zde působí spíše jako mluvčí celé iniciativy. Nečekám od kampaně zvýšení poslechovosti, domívám se ale, že vzrostou sympatie vůči značce,“ říká Martin Pasecký, kreativní ředitel agentury Leo Burnett, který je autorem konceptu kampaně. Rádio Impuls dále v novém roce posiluje zpravodajství a publicistiku - hlavní zpravodajská relace bude začínat ve 12:00 a bude trvat 7 minut.