Radiožurnál začíná vysílat nový publicistický pořad 60 minut

POZOR, PRODÁVÁME! Český rozhlas nabízí od nového roku svůj komerční vysílací čas prostřednictvím otevřeného obchodního modelu, který umožní přímou součinnost
s agenturami i ostatními subjekty

POZOR, PRODÁVÁME! Český rozhlas nabízí od nového roku svůj komerční vysílací čas prostřednictvím otevřeného obchodního modelu, který umožní přímou součinnost s agenturami i ostatními subjekty Zdroj: Tomas Novak

Český rozhlas Radiožurnál ode dneška vysílá nový publicistický pořad s názvem 60 minut. Posluchači jej uslyší každý všední den od 21:00 do 22:00. Jedním z cílů hodinového bloku je posílit veřejnou službu v oblasti publicistiky, sdělila dnes ČTK vedoucí oddělení komunikace Kateřina Moravcová.

„Šedesátka“ posluchačům nabídne tři analytické rozhovory, jeden duel a novinkou má být převzetí nejdůležitějších a nejzajímavějších informací z hlavních zpráv celoplošných televizních stanic. Moderátory pořadu jsou Veronika Sedláčková a Vladimír Kroc.

Podle rozhlasu půjde pořad jinou cestou než například Události a komentáře na ČT24. „Šedesátka má uvnitř několik pravidelných rubrik. Například zpravodajství ze světa umění - film, hudba, divadlo nebo interakci s našimi posluchači. S (šéfredaktorem) Honzou Pokorným jsme velcí zastánci proudového tvaru Radiožurnálu, ale šedesátka jako all news formát, to je ta výjimka potvrzující pravidlo, která na stanici našeho typu rozhodně patří,“ uvedl vedoucí programu Martin Ondráček.