Rajec nabádá „blázny“, aby běhali

Blázni jsou ti, kteří dnes zůstali doma

Blázni jsou ti, kteří dnes zůstali doma Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Rajec spouští běžeckou kampaň s názvem „Blázni“, kterou chce přivést k běhu co nejvíce lidí napříč všemi věkovými skupinami. Kampaň vytvořila agentura Zaraguza.

„Za blázny jsou obecně považováni ti, které od běhu neodradí extrémní počasí nebo běhají o půlnoci či brzo ráno, když ještě celý národ spí. My to vidíme obráceně, blázni jsou ti, kteří dnes zůstali doma,“ popisuje podstatu kampaně Bohuslav Gajdoš, brand manažer značky Rajec.

Myšlenka „Bláznů“ bude spojovat branding na běžeckých akcích s dalšími aktivitami. Součástí kampaně je běžecké video, které vzniklo na podporu „Bláznů“ a bude nasazeno na online kanálech. Běžeckou komunikaci doplní v květnu a červnu bannerová kampaň.

Vedle nové kampaně se Rajec stal generálním partnerem závodu Rajec Špindlerův Mlýn Night Run 2015. Ten je součástí běžecké série Rajec Night Run, do které patří i podobný závod konaný ve Vysokých Tatrách.
K příležitosti série závodů Rajec Night Run vznikla běžecká promoční etiketa láhve Rajec nesycený 0,75l.

Jedna do auta. Druhá, když půjdeš běhat.Jedna do auta. Druhá, když půjdeš běhat. | archiv

Kromě dominantního brandingu na trati i v prostoru startu bude Rajec vytvářet přímo na místě krátká GIF videa, která si zúčastnění běžci budou moci prohlédnout přímo na webu Rajec.com/beh.

Kreativu kampaně obstarává agentura Zaraguza.