„Zvířátkovská“ reklama, typická pro pramenitou vodu Rajec, vypráví nový příběh. Hlavními výrazovými prostředky spotu jsou záběry neposkvrněné přírodní scenérie přímo z Rajecké doliny, kde probíhalo sedm dní natáčení dokumentárním způsobem. Cílem reklamy s claimem „chuť patentovaná přírodou“ je vtáhnout diváka přímo do rajecké přírody a zprostředkovat mu její nezaměnitelnou atmosféru. Také v roce 2015 diváky doprovází „ambasador značky“, medvěd hnědý.
O rajecké vodě toho nejvíc ví medvěd
Aktuální koncept Průvodce Rajeckou dolinou připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, která se jako vítěz loňského tendru po osmi letech opět podepisuje pod strategii a ATL komunikaci značky Rajec. Spot v režii Jasmíny Blaževič produkovalo Bistro Films.
Kampaň poběží na českých a slovenských televizních stanicích v únoru a březnu 2015. Vedle televizního spotu bude nasazena i digitální aktivace a komunikace v místech prodeje.