Randstad rozjíždí první kampaň v ČR
Cílem kampaně, která odstartovala v září je budování povědomí o značce. Hlavním motivem kampaně je glób s postavami lidí znázorňujícími různé typy zaměstnanců a pozic. Vizuál, který představuje Randstad jako partnera ve světě práce, cílí jak na veřejnost -zaměstnance, tak na firmy.
„Jsme druhým největším poskytovatelem personálně poradenských služeb na světě a své postavení nyní posilujeme i v ČR. Outdoorová kampaň na Andělu je naší první marketingovou kampaní na českém trhu,“ uvedla generální manažerka Agnieszka Nordbo Randstad ČR.
Kampaň využívá venkovních médií, zejména billboardy, bigboardy, balustrády v metru, hypercube, ale i new light formát a další reklamní nosiče umístěné v recepcích a garážích administrativních budov. Na její přípravě se podílela mediální agentura Mindshare a reklamní agentura All In Agency.
Randstad, metro Anděl