Reference

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Mlada fronta

red
Manažeři různých firem i oborů hovoří o svých zkušenostech s weby Mladé fronty.

Microsoft Linda Valová, Marketing Communications Specialist:

„Online portfolio Mladé fronty nám poskytuje účinný nástroj pro cílení jak na consumer, tak i corporate segment.“

BMW Group, Petr Škaloud, Marketing Specialist:

„Pro komunikaci vozů BMW a MINI se snažíme hledat i netradiční média a nové formáty. Na podzim 2011 jsme poprvé využili inzerci v iPad aplikaci E15 a s výsledkem jsme byli spokojeni.“

FIO banka, Vendula Žaloudíková, Marketing Manager:

„Mladá fronta nabízí široké portfolio serverů s možností efektivního zacílení reklamy, což nám pomáhá při plnění cílů našich internetových kampaní.“

AutoBinck CZ (vozy značky Infiniti), Petr Bernát, Marketing Manager:

„Díky Mladé frontě jsem zjistil, jak účinné může být v rámci internetové kampaně na luxusní vozy užití videa.“

Raiffeisenbank, Karel Soušek, Marketing Specialist – Interactive Channels:

„Weby Mladé fronty jsou pravidelnou součástí mediaplánu našich kampaní.“

Samsung Electronics Czech and Slovak, oddělení marketingu:

„Mladá fronta nám svým širokým spektrem internetových titulů umožňuje cílit naši komunikaci přesně podle potřeb jednotlivých produktů na uživatele různého typu.“