RegioJet bude zatím reklamou šetřit

RegioJet

RegioJet

Železniční dopravce RegioJet vyjede poprvé 26. září. Zadavatelům v prvních měsících mnoho prostoru pro reklamu nenabídne.

Člen skupiny Student Agency, železniční dopravce RegioJet zahájil v těchto dnech prodej jízdenek na dálkové vlaky, které vyjedou z Prahy do Ostravy a zpět 26. září. O cestující bojuje dopravce cenou, která je na uvedené trati nižší než tarify Českých drah, a nabídkou služeb. V každém voze pro zhruba 50 cestujících bude k dispozici stevard, klimatizace, bezplatné připojení k internetu, teplé a studené nápoje zdarma, denní tisk zesílený signál pro mobilní telefony a přípojka k 230V.

V počáteční fázi nabídne RegioJet tři spoje denně v každém směru. „V současné době nebudeme chtít naše cestující příliš rušit reklamou, momentálně nabízíme pouze sampling nebo inzerci v palubním časopise Žlutý. Navíc bychom se rádi spojovali spíše s luxusnějšími značkami,“ řekla Strategii na dotaz, jaké možnosti nabídne dopravce zadavatelům reklamy, marketingová ředitelka skupiny Student Agency Lea Špačková.

Vzhledem k tomu, že v autobusech nabízí Student Agency zadavatelům reklamy více forem komunikace, dá se předpokládat, že k uvolnění prostoru k inzerci ve vlacích dojde v horizontu několika měsíců. Lea Špačková to Strategii potvrdila s tím, že během příštího roku je určitě v plánu například polep lokomotiv.