Reklama na kolech se rozjíždí

Bavaria, reklama na kole

Bavaria, reklama na kole

Kampaň na nealkoholické pivo Bavaria začala v klasických médiích, teď se ale přesouvá mezi cyklisty a bruslaře. Společnost Al-Namura jako zadavatel kampaně zvolila nový a u nás zatím neokoukaný způsob propagace. Před ní už to zkusil třeba Vodafone nebo jeden z developerů.

Nealkoholická piva Bavaria se v květnu na našem trhu objevila s novými obaly a podporou v nadlince. Kampaň z dílny reklamní agentury Atoll běží v televizi, na bigboardech a v rádiích od května do srpna a v těchto dnech k ní přibyl sampling spojený s netradičním reklamním médiem – kolem.

Včera byly na cyklostezce v Modřanech k vidění speciálně upravené tříkolky s reklamními bannery. Pokud kola zrovna nebyla v pohybu, jejich osádky rozdávaly plechovky s nealkoholickým pivem sportovcům projíždějícím kolem.

„Zatím máme k dispozici 24 takto speciálně upravených reklamních kol, cena za jeho pronájem i s osádkou se odvíjí od toho, kolik jich zadavatel kampaně požaduje,“ říká Šárka Dudková z agentury Atoll, která pilotně projekt rozjela na jaře a od července službu nabízí pod hlavičkou Mobile Citycom.

Tato forma mobilní reklamy už ve světě zdomácněla, u nás její doba zřejmě teprve přijde. Výhodou reklamy na kolech je například její variabilita z hlediska umístění a s tím související možnost přesunu za cílovou skupinou a za zmínku určitě stojí i ekologický provoz.

Bavaria, sampling na cyklostezce v ModřanechBavaria, sampling na cyklostezce v Modřanech