Relaunch Sedmičky provázela kampaň „Zábava za korunu na den.“

Kampaň na týdeník Sedmička

Kampaň na týdeník Sedmička

„Zábava za korunu na den.“ Tak zní motto úspěšné kampaně, která provázela v minulých měsících relaunch Týdeníku Mladá fronta Sedmička. Sedmička se z původně bezplatného titulu změnila na celostátní týdeník s nejvyšším nákladem ve svém segmentu, který se na stáncích prodává za sedm korun. Nyní týdeník Mladá fronta Sedmička posiluje svůj celostátní charakter.

Distribuce týdeníku se rozšířila z původních patnácti set distribučních míst v 27 největších městech ČR na více než sedmnáct tisíc míst v celé republice. Kromě celostátní placené verze má Sedmička také podobu regionálního bezplatného týdeníku Mladá fronta Sedmička, který je šířený do stojanů v deseti nejsilnějších regionech ČR. V ostatních regionech, kde dosud Sedmička vycházela s týdenní periodicitou, budou místní zprávy a inzerce distribuovány s jinou periodicitou.

„Sedmička se stále dynamicky vyvíjí. Jde o jeden z největších vydavatelských počinů na českém trhu v posledních letech. Během posledního čtvrtroku jsme testovali placenou distribuci listu a zvýrazňovali jeho celostátní lifestylový charakter,“ uvedl ke změnám generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta.

Oblíbené je rodinné čtení

Z čtenářských výzkumů totiž vychází, že čtenáři na týdeníku Mladá fronta Sedmička nejvíce oceňují čtení pro celou rodinu a podrobný televizní program. Zprávy ze svého okolí jsou zvyklí čerpat z internetu www.sedmicka.cz a tištěná podoba je již spíše doplňuje. „S počtem mutací jsme připraveni v budoucnu daleko více pracovat podle síly lokálních inzertních trhů,“ dodal David Hurta.

Sedmička tak má nyní oproti konkurenci výhodu vysokého nákladu a nízké ceny. Díky většímu důrazu na celostátní charakter periodika je nyní pro mediální agentury zajímavější z hlediska celostátní inzerce. Nový model navíc umožňuje značnou flexibilitu podle síly inzerce v jednotlivých regionech.

Kombinace placené a zdarma distribuované mutace je i na zahraničních trzích oblíbenou variantou progresivních vydavatelů, kteří tak čelí všeobecnému poklesu denního tisku. Týdeník Mladá fronta Sedmička nadále povede Roman Stolejda, redakci vede Pavel Macků. S posílením celostátního charakteru souvisí centralizace a zefektivnění činnosti redakcí. Výsledkem je sestavení dvou editorských center v Praze a v Brně.