„Podařilo se nám vyhnout se nevzhlednému deformování klipů, ke kterému se uchylují některé hudební televize, které přešly na moderní formát 16:9. Věříme, že diváci, kteří milují hudbu stejně tak jako my v Retro Music TV, ocení atraktivní a předně funkční grafický relaunch i užitečné informace, které publikujeme nonstop,“ sdělil po testovacích projekcích jednatel stanice Pavel Attel.
Zároveň dodal, že v informačním boxu diváci získají přehled o historii umělce, kompletní diskografii, milnících i zajímavostech z jeho kariéry, uvidí cover alba, na němž aktuálně vysílaný song vyšel, i aktuální playlist 5 klipů, 2 odehrané, aktuálně přehrávaný a 2 následující. „Tím reagujeme na diskuzi na našem webu, v níž se diváci často na tyto informace dotazují,“ říká Attel.
Novou tvář, kterou pro stanici vytvořilo grafické studio Oficina, uvidí diváci RMT poprvé 1. července. Ke stejnému datu stanice mění i programové schéma.
Retro Music TV mění grafiku