Rossmann oživuje logo a vstupuje do televize

Drogerie Rossmann

Drogerie Rossmann Zdroj: archiv

Petr Novotný , Strategie
Síť drogerií a parfumerií Rossmann zahajuje kampaň zaměřenou na podporu vlastních privátních značek. Reklamy jsou umístěny na POS materiálech, lze jw zaznamenat také v tisku, onlinových médiích a na televizních obrazovkách. Koncept kampaně vznikl v sesterské společnosti Rossmann v Maďarsku ve spolupráci s českým marketingovým týmem.

Společnost Rossmann vstupuje na české televizní obrazovky teprve podruhé. Poprvé to bylo v roce 2014, kdy svým reklamním spotem připomněla divákům dvacetileté výročí působení společnosti na českém trhu.

Spuštění kampaně společnosti Rossmann souvisí i se změnou firemního loga, které následuje sesterské společnosti v Německu, Polsku a Maďarsku.

Drogerie RossmannDrogerie Rossmann | archivNové logo Rossmannu

Na kreativním zpracování kampaně se podílely agentury Human Telex z Maďarska a česká Winkler & Stenzel.