Rudolf Jelínek připravuje kampaň na novou medovou slivovici

Rudolf Jelínek připravuje kampaň na novou medovou slivovici

Rudolf Jelínek připravuje kampaň na novou medovou slivovici

Uvedení nové Bohemia Honey bude podpořeno mediální kampaní s hlavním důrazem na televizi. V těchto dnech probíhá tendr na agenturu, která dodá kreativní řešení kampaně.

Televizní část kampaně na podporu novinky z Vizovic by měla odstartovat koncem ledna a poběží celý únor a v období před Velikonocemi. Doplněna bude i o další mediatypy – print, rádio spoty či kampaní na internetu, která bude propojena s interaktivní mapou „medových party“.

V současné době probíhá výběrové řízení na dodavatele kreativního řešení kampaně, která v jazykové mutaci poběží ve stejném období i na Slovensku.

Bohemia Honey je čistě přírodní alkoholický nápoj, který v sobě spojuje tradiční chuť tříleté bílé slivovice, vůni švestek a jemnou chuť a vůni lipového medu. Ten je zastoupen ve vysokém podílu – litr výrobku obsahuje 130 g. Slivovice je k dostání od prosince ve vybraných gastro podnicích a maloobchodech.

Rudolf Jelínek připravuje kampaň na novou medovou slivoviciRudolf Jelínek připravuje kampaň na novou medovou slivovici