Sál č. 1

sál 1

sál 1

Přehled vystoupení přenášejících IAC 2012 v prvním sále Clarion Congress Hotelu.

9:00 – 9:15 Úvodní slovo

Kateřina Hrubešová, SPIR

9:15 – 9:35 SPIR: zítřek nikdy neumírá

Ján Simkanič, Internet Info/SPIR

Srdečné pozdravy z trhu poukazující na to, že nejen Diamanty jsou věčné. O platnosti mediálního pravidla Žít a nechat zemřít a to vše Jen pro tvé marketingové oči. A o tom, že důležitější než Povolení zabíjet cílové skupiny je Dech socio-demografického života. Zkrátka: Dnes neumírej. Po networkingu poznáš, že Žiješ jenom dvakrát. Jeden svět prostě nestačí.

9:40 – 10:00 Čelem proti krizi

Michal Feix, Seznam.cz

Největší česká internetová společnost se rozhodla vzít do svých rukou vlastní osud a bojovat s nepřízní ekonomického vývoje. Investice do lidí, vývoje a produktů mají být její hlavní zbraně. Poslouží jako inspirace ostatním?

10:05 – 10:25 Jak se skupuje český internet

Petr Bednář, Mladá fronta

Pohled do zákulisí akvizic na českém internetovém trhu. Co všechno se dá říct a neporušit při tom žádné NDA. Praktické zkušenosti Mladé fronty, která za tři roky realizovala osm akvizic, a dokázala je spolu s vlastními projekty integrovat do kompletního portfolia.

10:30 – 11:00 Cloud Marketing

Norm Johnston, Mindshare Worldwide

Prezentace by měla ukázat posun starých médií do digitální formy, otevřít téma měření offline a online komunikace dohromady, využití cloud dat, realtime managing komunikace a posun k sofistikovanější formě reklamy.

Prezentace v AJ – bez tlumočení

11:00 – 11:35 Coffee break

11:35 – 11:55 Dino@Rhino, alias Dva přístupy ke značce v digi éře

Vilém Rubeš, Statue

Spojení off-line a on-line komunikace značky, věčné pravdy a jejich digitální přejmenování. Proč každé nové médium trpí syndromem neopakovatelnosti, proč jsou základy komunikační strategie neměnné – a proč budou vypadat úplně jinak po integraci nových, digitálních a sociálních médií do univerzálního mixu tzv, „uživatelské zkušenosti.“

12:00 – 12:20 Propojení online a offline média při komunikačním plánování

Hana Hunt, HanaHunt

Online a offline plánování: když se hýbe celá stěna, je třeba přerovnat všechny kameny. Rozdíl mezi ohňostrojem a táborákem. Integrovaný a orchestrovaný plán. Jak by mělo vypadat komunikační plánování zahrnující off a online média a budoucí efektivní spolupráce klient-agentura.

12:25 – 12:45 XMOS – Cross Media Study

Petra Průšová, MillwardBrown

Studie o vlivu jednotlivých médií na klíčové metriky brandu (realizace O2-Google-Millward Brown-Zenith-H1). Zahrnuje všechna média včetně internetu.

12:50 – 13:10 Nové inzertní trendy

Lucie Tvarůžková, Economia

Jak dělat internetovou reklamu, aby bavila inzerenty, média i čtenáře? Jak bude vypadat inzertně-redakční spolupráce budoucnosti? Pohled do budoucnosti očima Hospodářských novin a IHNED.cz.

13:10 – 14:10 Oběd

14:10 – 14:40 Viděl někdo vaši internetovou kampaň?

Vít Smékal, comScore

Výsledky studie comScore o efektivitě display reklamy odhalující, do jaké míry jsou, či nejsou kampaně virtuální, a jak dobře se značkám daří využít prostředky vložené do internetové reklamy. Studie byla realizována ve spolupráci s 12 zadavateli reklamy.

14:45 – 15:05 Krize výkonnostního marketingu?

David Špinar, H1.cz

Mohou nevhodně zvolená východiska výkonnostního marketingu samotný výkonnostní marketing poškozovat?

15:10 – 15:30 Lead generation

Arnošt Machytka, Elephant Orchestra

15:30 – 16:00 Coffee break

16:00 – 16:20 Malleus Analyticarum, aneb Metody a pakty analytických zombie, jak je objevit, jak je rozpustit, projevy analytické posedlosti a obrana proti ní, likvidace následků paralýzy

Martin Malý, publicista

I oni bývali dříve lidskými bytostmi. Žili podle svojí vůle, pracovali podle svojí vůle a svobodně se rozhodovali. Jejich duše pak pohltil mučivě spalující žár, který jim sežehl veškerou soudnost, upálil svobodnou vůli, myšlenky proměnil na popel strachu a do očí vypálil znamení Jediného Pána. Nemilosrdného. Neslitovného. Vševědoucího. Nekonečně krutého. Jejich životy teď patří Jemu. Zaslepeně naslouchají Jeho slovům a dělají vše pro to, aby se Mu zalíbili. Zapřou sami sebe, jen aby na sebe neuvalili Jeho hněv. Věří Mu víc než svým smyslům a svému rozumu… I z vás může být analytická zombie. Stačí na chvíli podlehnout svodům a přenést zodpovědnost za vlastní rozhodnutí na neosobní analytické nástroje.

16:25 – 16:45 Tvorba mediální události

Marek Prchal, Kraus

Velcí i malí zadavatelé operují na sociálních sítích s velmi podobnými budgety a velká značka je vidět skoro stejně jako malá. Jaké to má důsledky? Dosti děsivé. Jediná možnost, jak být vidět, je vytvořit mediální událost podle hesla Víc je víc.

17:00 Konec konference

17:30 After party v atomovém krytu

Zdroj: SPIR