Sál č. 2

sál 2

sál 2

Přehled vystoupení přenášejících IAC 2012 v druhém sále Clarion Congress Hotelu.

9:15 – 9:35 Mobilní aplikace v České republice a Silicon Valley

David Semerád, uLikeIT

Smartphonů se prodává již více než klasických telefonů | Přístupy z mobilních zařízení začínají drtit desktopový internet | Apple oslavil 25 miliard stažení aplikací. Jaká je aktuální situace na trhu, které aplikace jsou nejúspěšnější, a jaký za nimi stojí příběh představí zakladatel jedné z největších vývojářských společností v ČR s pobočkou v Silicon Valley, David Semerád.

9:40 – 10:00 Mobilní aplikace a další nástroje mobilního marketingu v praxi

Petr Houzar,Vodafone

Mobilní éra přichází: Studie Vodafonu z oblasti mobilního marketingu ukáže, kdo je uživatel mobilního internetu a chytrého telefonu, co uživatelé na svém telefonu opravdu používají, porovná jednotlivé platformy a jejich uživatele a poradí, zda zvolit mobilní web či mobilní aplikace.

10:05 – 10:25 Kuchařka mobilního designu

Petr Štědrý, Dobrý web

Návštěvnost z mobilu raketově roste. Brzy nebudete řešit, zda mít i verzi pro mobily, ale zda mít i verzi pro PC. Naučte se, jak navrhnout mobilní web. Přidáme i kompletní návod pro uživatelské testování na mobilu.

10:30 – 11:00 Are you ready to go mobile?

Robbie Douek, Google

Jak může mobilní internetový marketing pomoci růstu vašeho byznysu. Internetový marketing na mobilní zařízení v ČR a v zahraničí. Mobilní web, mobile search a reklama v aplikacích. Příklady a ukázky úspěšných kampaní. Kam se mobilní reklama posouvá a jaká zde bude obchodní příležitost pro inzerenty a partnery.

Prezentace v AJ – bez tlumočení

11:00 – 11:35 Coffee break

11:35 – 11:55 Může video on-line reklama nahradit TV reklamu?

Petr Miláček, OmnicomMediaGroup

Zajímavá data o tom, jak fungují kampaně na internetu a v televizi. Přináší internetová reklama exkluzivní diváky? Kolik GRP jsou schopny dodat vybrané servery v rámci video on-line reklamy? Jak by měla vypadat ideální video on-line reklama?

12:00 – 12:20 Zabíjí cloud a Internet televizi?

Jakub Kabourek, Visual Unity

O problematice konvergence a divergence televize, gadgetů, screenů, contentu, cloudu a také reklamě, uživatelských zážitcích a požadavcích ve druhém století Internetu.

12:25 – 12:45 Monetizační modely služeb poskytujících Video On Demand

Pavel Krbec, CET21

Vývojová stadia Videa On Demand, přehled existujících služeb a aktuálních trendů ve světě, situace v České republice a spuštění placeného modelu na příkladu Voyo.cz.

12:50 – 13:10 Jak přepnout značku z offline do online?

František Peterka, AdMarket

I zavedené značky zvyklé především na kamenné prodejny se dřív nebo později budou muset naučit fungovat v online prostředí. Jakou formu marketingové komunikace využít? Prezentace zahraničních i domácích case studies, jak úspěšně komunikovat značku v online prostředí a podpořit tím její prodej.

13:10 – 14:10 Oběd

14:10 – 14:40 Social Media – the next dimensions

Tobias Lehr, Goldbach Interactive (Switzerland)

Today with their social media efforts and activities, marketers are often focused on «Marketing & Branding» efforts: Setting up a social media presence and profile based on a strategic concept, gaining awareness within their target groups, building an active and representative follower-basis, starting a dialogue with their community, campaigns and promotions, monitoring their mentions in owned and earned media channels – the war of «War of Customers» already started. Moreover, Social Media leaders already realized the importance for the overall value chain of their enterprise. This often results in a Social Media benchmark for an industry sector. But what’s behind their success?

In the future, the successful implementation of activities and the vision of a «Social Enterprise» will consider even more company internal factors – culture and the underlying framework are becoming key factors for such a social enterprises: Social Media fundamentally changes the communication and dialogue between the enterprise and their ecosystem, as well as the internal structures and organization.

During the presentation we will look at cases and examples.

Prezentace v AJ – bez tlumočení

14:45 – 15:05 Z nuly na sto za pět sekund s minimální spotřebou

Olga Biernátová, Kniha Zlín

Proč nakladatelé neinvestují do online marketingu a jaký potenciál pro ně mají sociální sítě? Jde s téměř nulovým rozpočtem něco dokázat? Jak jsme brandovali malé nakladatelství a prorazili v online.

15:10 – 15:30 Měříme Facebook

Eliška Hutníková, H1.cz

Jak se vyplácí vaše investice do Facebooku? To vám váš social media expert asi neřekne. Možná to neví, v horším případě to ví a právě proto nechce říct. Ukážu vám, jaké metriky vás mají v návaznosti na zvolenou social media strategy zajímat a jaké jsou ty „správné“ hodnoty, např. v rámci Facebook Insights, jaké jsou nejčastější omyly a nebezpečné závěry vyplývající z chybné interpretace metrik a jak lze z čísel poznat, jestli máte kvalitní fanoušky.

15:30 – 16:00 Coffee break

16:00 – 16:20 Neurotestování videokampaně v praxi

Martin Šámal, Seznam.cz

Na příkladu TV komunikace Seznam.cz nahlédnete do možností neurotestování, které dokáže zhodnotit skutečný potenciál kampaně. Je totiž rozdíl mezi tím, co o věcech říkáme a jak je vnímáme. Uvidíte konkrétní kroky, jak identifikovat a vypíchnout to relevantní, a jak potlačit slabiny, které samotnou reklamu v očích zákazníků/klientů limitují. To je zároveň návodem, jak reklamu efektivně upravit – relevantní pro všechny kanály včetně videoreklamy na internetu.

16:25 – 16:45 Social CRM: Jak technologie mění vztahy značky a zákazníka

Kateřina Gillárová, Idealisti

V českém prostředí je Social CRM dosud nepříliš objevený nástroj, ovšem s velkou budoucností. Ukážeme si několik přístupů k Social CRM, ať už se jedná o specializované varianty sociálních sítí pro firmy umožňující interaktivní vztah zaměstnanců se zákazníky (Yammer), nebo o novou formu integrace sociálních médií do tradičních nástrojů CRM (Nimble, Batchbook, Chatter pro Salesforce apod.). Jako konkrétní příklad poslouží využití sociální webové stránky ning.com v pojišťovně Allianz nebo implementace nástroje Yammer jako „podnikového“ komunikačního nástroje.

17:00 Konec konference

17:30 After party v atomovém krytu

Zdroj: SPIR