Samson zdvojnásobil prodeje nealkoholického Pita

Prodejům podle Pivovaru Samson pomáhá i nedávno uvedený rebranding

Prodejům podle Pivovaru Samson pomáhá i nedávno uvedený rebranding

Pivovar Samson dosáhl více než dvojnásobných prodejů svého nealkoholického Pita oproti minulému roku. Uvedené navýšení se týká jak prodaných hektolitrů, tak utržených příjmů a zároveň všech balení, ve kterých je Pito k dispozici. Samson plánuje do konce roku překročit hranici 10 tisíc hektolitrů prodaného Pita, přitom v roce 2012 se prodalo 4 tisíce hektolitrů. Aktuální dosažená čísla představují nejlepší výsledek prodeje Pita v historii pivovaru.

„Zvýšení prodejů určitě pomohla upravená receptura Pita. Tu jsme uvedli na trh v loňském roce a od té doby prodeje výrazně stoupají. Navíc se nám podařilo prosadit i na exportních trzích, kde za zmínku stojí například Dánsko nebo Čína,“ řekl obchodní ředitel Pivovaru Samson David Posekaný.

Prodejům podle Pivovaru Samson pomáhá i nedávno uvedený rebranding – po kompletní změně typu lahve a designu etikety v roce 2012 byla celková změna Pita dokončena uvedením nové přepravky speciálně vyvinuté pro toto nealkoholické pivo, která je mezi konkurenčními produkty jasně rozpoznatelná.

Pivovar Samson dosáhl více než dvojnásobných prodejů svého nealkoholického Pita oproti minulému rokuPivovar Samson dosáhl více než dvojnásobných prodejů svého nealkoholického Pita oproti minulému roku

Pito je klasická, dnes již kultovní značka nealkoholického piva, jež tuto kategorii piv v České republice založila. První várka Pita byla poprvé uvařena v polovině 70. let v tehdejších Jihočeských pivovarech, v koncernu, do kterého tehdy Pivovar Samson spadal. Historie a tradice také výrazně napomáhají znalosti a důvěře ve značku Pito u české veřejnosti.