Samsung chystá širokou kampaň na vyprodaný Note 7
Do volného prodeje se Note 7 dostane v Česku až 16. září. Uvedení modelu na trh bude doprovázet široká reklamní kampaň.
„Klíčový pro nás bude digitál, ale jdeme i do televize s targetovaným sponzoringem. Budeme mít i outdoor, který pro nás slouží jako relativně silné doplňkové médium. V kampani se soustředíme hlavně na komunikaci hlavních tří novinek, které produkt má: voděodolnost, skenování oční duhovky a pero S Pen, které je také voděodolné,“ řekl Strategii Marek Havlíček, senior brand manažer společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.
Sázka na věrné
Pokud jde o cílení kampaně, jedná se podle Havlíčka o velice specifickou skupinu. „Nemůžeme říct, že to je jen skupina top manažerů nebo byznysmenů, protože Note si našel svoji cílovou skupinu skrz různé segmenty,“ vysvětlil.
„Pracujeme hodně i se CRM (řízení vztahů se zákazníky – poznámka redakce), díváme se, kdo jsou uživatelé předchozích verzí, a snažíme se na ně zacílit,“ doplnil s tím, že právě CRM je pro tuto kampaň zásadním nástrojem.
„Uživatelé Note jsou k produktu hodně loajální a velmi je zamrzelo, že loni jsme Note 5 nepředstavili. Drží ale s námi a těší se na Note 7. Oslovujeme tedy i přímo stávající uživatele. V rámci CRM jde o hodně targetovanou komunikaci,“ shrnul Havlíček.
Kampaň je plánovaná až do října. V předvánočním čase ale Samsung chystá další kampaně. Více o nich i o dalších zajímavostech se dočtete v rozhovoru s Markem Havlíčkem, který vyjde v zářijovém čísle Strategie.