Scanner: Horko v zimě

Žhavá propagace Floridy na zastávce v Chicagu

Žhavá propagace Floridy na zastávce v Chicagu Zdroj: archiv

Autobusové zastávky leckde po světě jsou plné interaktivních reklamních fíglů; apokalyptické výjevy z invaze mimozemšťanů propagují Pepsi Max; Duracell chce po cestujících, aby se chytili za ruce a aktivovali tím baterii. Norové si vyzkoušeli, kolik z nich je ochotno půjčit kabát mrznoucímu dítěti.

Vlna chladného počasí na severu USA dala na přelomu března a dubna vzniknout obzvlášť zábavnému kousku: přes kombinaci kamery, mikrofonu a obrazovky jste si mohli popovídat s chlapíkem umístěným na floridské pláži; plavky, sluníčko, teplo, holky, koktejly, na co si vzpomenete. Pan Sluníčko, jak se tomu člověku říkalo, propagoval turistická lákadla floridského města Fort Lauderdale. Fígl připravila reklamní agentura Starmark.

Kolik takto využitých reklamních ploch/obrazovek nešťastní promrzlí lidé v Chicagu rozbili rampouchy, není Scanneru známo.