Scanner: Nespěchejte, nebo... | E15.cz

Scanner: Nespěchejte, nebo...

Motor pracuje naplno
Motor pracuje naplno
• 
ZDROJ: archiv

Daniel Deyl, Strategie

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Působivý kus na téma "festina lente" se povedl ruské pobočce agentury BBDO na objednávku tamní pojišťovny Intouch.

Kliknete na klip s názvem „nejstrašnější autohavárie vůbec“ na YouTube (spot byl publikován právě tam a ne jinde, což má svůj smysl, jak uvidíme) a vidíte jakéhosi žigulíka, jak jede po okresce, která už se nemá na tomto světě čeho bát – tedy pardon, po prvotřídní ruské silnici. Jede deset minut a nic se nestane.

Tvůrci vtipně počítají s tím, že diváci, v Rusku uvyklí drastickým záběrům automobilových neštěstí, nevydrží sledovat tu podívanou tak dlouho a začnou „pospíchat“, tedy manuálně posunovat klip kupředu, aby už viděli téct krev. Jenže když to uděláte, objeví se vám v tu chvíli v protisměru náklaďák – a máte smůlu. Vzápětí naskočí vzkaz od pojišťovny, „nepospíchej“. Když jedete normální rychlostí, nic takového se nestane.

Scanner považuje za zcela odpovídající, že klip pochází z Ruska: myslet si, že plynový kohout vyřeší vaše trable, je pitomost. Napsal jsem kohout? Pedál, samozřejmě, pedál.

Autor: Daniel Deyl, Strategie

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah