Scanner: Nezákonné, ale srandovní

Tohle svět ještě neviděl

Tohle svět ještě neviděl Zdroj: archiv

Student Chicago Portfolio School Paul Feldman neměl moc peněz na marketing svého filmu Something's Coming to Get Us, tak si pomohl po svém. (Chicago Portfolio School je ústav, jenž učí lidi s uměleckými sklony profesionálně lhát ostatním lidem.)

Vyrobil štítky, které vypadají tak, jak si Feldman myslí, že vypadají oční důlky po vypíchnutí oka, a přelepil jimi oči spoustě protagonistů venkovní reklamy na plakátech, billboardech a podobně. Když se podíváte pořádně, uvidíte v „důlcích“ malým písmem vyvedenou internetovou adresu, na níž najdete Feldmanův film. Není to zrovna podle zákona správně, ale Scanneru připadá zábavné, když někdo propíchne bublinu sebedůležitosti reklamních veličin – ačkoli jen kvůli tomu, aby mohl být dostatečně sebedůležitý on sám.