Scanner: Spotify ví všechno

Vychytralé spotify

Vychytralé spotify Zdroj: archiv

Nový marketingový nástroj umožňuje obchodníkům s hudbou, jako jsou Spotify, Pandora nebo iHeartMedia, špiclovat zákazníky. Tedy pardon, umožňuje výrobcům značkových produktů prostřednictvím obchodníků s hudbou cílit reklamu přesněji než dosud.

Obchodníci o vás samozřejmě vědí, co posloucháte. Objednáte si playlist rytmické hudby do fitka? Na displeji vám přistane reklama na tenisky. Pouštíte si Deep Purple? Už jste prodaní firmě, která vám pošle inzerát na pivo. A tak dále. A teď o vás Spotify a jemu podobní budou navíc vědět (a umět prodat) i to, kdy co posloucháte a jestli k tomu používáte mobilní telefon, tablet či jiný čertovský vynález. Scanner by to rád komentoval, ale nejde to, protože Strategii můžete číst i před 22. hodinou.