Studničková vedla divizi komunikace a brand managementu se zodpovědností za marketingovou komunikaci a značku O2, sponzoring & CSR, interní a externí komunikaci a také za Nadaci O2. Současně se měla věnovat plnému rozvoji nového positioningu společnosti O2 a konceptu „Objevování/ Discover“, který by měl být viditelným nosičem změn v O2.
„Rozvoj nového positioningu společnosti O2 a konceptu „Objevování/Discover“ po ní převezme jeho spoluautor a kreativní konzultant O2 Milan Šemelák, jednotlivá oddělení plánované divize Komunikace a Brand managementu divize zůstanou organizačně začleněna ve struktuře ostatních divizí O2,“ vysvětlila mluvčí operátora Lucie Jungmannová.
Studničková nastoupila v lednu 2014 do vedení společnosti O2 Slovakia, a to na pozici ředitelky pro marketing. Během roku 2013 byla členem týmu, který pod značkami PPF Mobile Services a Revolution Mobile připravoval projekt čtvrtého operátora pro český trh. Jako Chief Commercial Officer byla zodpovědná za přípravu produktového portfolia, marketingovou komunikaci, PR i prodejní kanály.