Seznam zdvojnásobí investice do TV Stream. Chystá 60 premiér týdně

Kancelář Blaník,

Kancelář Blaník, Zdroj: stream.tv

Internetová televize Stream provozovaná vyhledávačem Seznam.cz hodlá letos navýšit peníze na původní tvorbu. Ještě na jaře server ohlásil zvýšení investic o padesát procent, ale nakonec to bude ještě více. Přesnou částku ale neuvedl.

Důvod investic je zřejmý – úspěchy zejména vlastních seriálů v čele s Kanceláří Blaník, která letos získala Českého lva za mimořádný počin v oblasti audiovize. Na seriál, který od dubna předloňského roku nabídl čtyři řady, navázala Stream.cz příběhy Autobazar Monte Karlo. Televize ale produkuje i pořady o vaření, reportáže a další formáty.

„Letos máme v plánu dát do programu až dvakrát více peněz. Záležet bude na tom, jestli najdeme správné realizátory pořadů,“ uvedl na konferenci Digimedia výkonný ředitel Seznam.cz Pavel Zima. Už nyní přitom Stream.cz nabízí podle Zimy šedesát titulů a čtyřicet premiér za týden. „Pokud to vyjde, tak bychom se na podzim mohli přiblížit k šedesáti premiérám týdně,“ podotkl.

V souvislosti s tím také Seznam.cz začal budovat vlastní redakci. Jejím základem bude právě tým kolem Stream.cz a serveru Proženy.cz, který Seznam.cz koupil letos od jeho dodavatele. Dalšími členy redakce by se měli stát lidé schopni doplnit zpravodajský servis, který pro Seznam.cz zajišťuje vydavatel deníku Právo a serveru Novinky.cz, společnost Borgis. „Budeme se soustředit hlavně na video a video zpravodajství. Věřím, že v tom jsme silní a máme v Seznam.cz dostatek zkušeností, abychom mohli přijít s konceptem, který bude opět inovativní,“ uvedl již dříve Zima.

Seznam.cz posílá k ledu divadelní start-up Sleduj divadlo

Seznam zdvojnásobil kapacitu datového centra, připravuje se na video