ŠkoFin pokračuje v kampani se Šteindlerem
Dlouhodobá kampaň ŠkoFinu bude zahrnovat TV spoty a online reklamu – především formou videobannerů. Do budoucna doplní dva hlavní kanály i další mediatypy. Autorem kampaně je aktivační komunikační agentura Momentum ze skupiny McCann.
Kampaň byla spuštěna již před koncem roku 2014 v podobě 15vteřinových teaserových TV spotů. Diváci se tak seznámili s postavou vědce-rádce, aniž by věděli, která společnost za její tvorbou stojí. Od 15. ledna běží na obrazovkách 30vteřinové spoty komunikující základní myšlenku a formát Manuálu chytrého financování. Na ně postupně naváže série dalších televizních spotů k jednotlivým kapitolám „Manuálu“ a online kampaň.
Nová kampaň ŠkoFinu
Koncept ‚To dá rozum‘ splňuje všechny naše požadavky – dlouhodobou využitelnost, variabilitu a edukační rozměr. Milan Šteindler bude postupně informovat o všech výhodách, které skýtá financování vozu se ŠkoFinem. Jeho pomůckou bude tzv. Manuál chytrého financování, který si budou moci zájemci virtuálně prolistovat na našem webu,“ komentuje novou kampaň Lukáš Cankař, manažer marketingu ŠkoFinu.
To dá rozum |
„Tento nový dlouhodobý koncept vytváří prostor pro seriálové pojetí celé kampaně a zároveň umožňuje zábavně komunikovat nabídky značky ŠkoFin. Kampaň by nemohla vzniknout bez vzájemné důvěry agentury a klienta a odvahy dělat věci nově a vytvářet tím nové komunikační trendy,“ dodává dodává David Čermák, CEO Momentum.
Prosincový teaser
Produkce televizních spotů se zhostila společnost Punk Film pod vedením režiséra Jakuba Sommera. „Natáčení probíhalo na přelomu listopadu a prosince loňského roku v pražských ateliérech Pokrok, které se na dva dny proměnily v bláznivou laboratoř našeho geniálního vědce,“ dodává Lukáš Cankař.