ŠkoFin s novou korporátní identitou

Nová Škoda Superb

Nová Škoda Superb Zdroj: Skoda Auto

ŠkoFin představil nové logo, bude používat i nové imageové a produktové fotografie.

ŠkoFin představil novou korporátní identitu, jejíž součástí je výraznější a variabilnější logo i nový vizuální styl veškeré firemní komunikace. Autorem nového korporátního stylu je grafický designér Pavel Hluchý, který novou korporátní identitu navrhl ve spolupráci s agenturou Ritual. Jako firemní písmo značky ŠkoFin byl vybrán font Neo Sans od designéra Sebastiana Lestera.

„Layout firemních tiskovin nově není pevný, ale obsahuje určitý počet prvků, se kterými lze libovolně nakládat. V převážné většině případů bude logo kvůli větší vizibilitě používané v negativní 2D podobě,“ podotýká Lukáš Cankař, vedoucí marketingu ŠkoFinu.

Logo ŠkoFinu z pera Pavla HluchéhoLogo ŠkoFinu z pera Pavla Hluchého | archiv

Nové logo společnosti je tvořeno textovou a grafickou částí. Změna se dotkla loga nejen ŠkoFinu, ale také všech ostatních značek financovaných vozů, tedy Volkswagen Finance, Škoda Finance, Audi Finance, Seat Finance, Porsche Finance a Ducati Finance.

Nový korporátní styl pronikne i do komunikačního konceptu s Milanem Šteindlerem, který je tváří současné kampaně ŠkoFinu.

Ke změně došlo i při používání imageových a produktových fotek společnosti. „V prvním případě se jedná vždy o portrét člověka evokující současný styl tzv. selfies,“ doplňuje Cankař. Kritéria pro zobrazení produktových fotografií pramení z co nejlepší ukázky automobilu nebo motocyklu tak, jak je koncernové značky sami prezentují.