Social market 2: přehlídka inspirací ze zahraničí

Na Social Marketers Summitu vystoupil také Igor Beuker z ViralBlog.com

Na Social Marketers Summitu vystoupil také Igor Beuker z ViralBlog.com

Druhý ročník Social Marketers Summitu se přiblížil reklamním festivalům.

Summit věnovaný marketingu a sociálním médiím koncipovali jeho pořadatelé jako přehlídku inspirací ze zahraničí. Zkušenosti a nejúspěšnější kampaně na summitu prezentovalo šest zástupců zahraničních agentur. Svým pohledem „z druhé strany“ je doplnilo duo redaktorů Neil Vidyarthi a Lauren Dugan ze Social Times a All Twitter a receptem na úspěšné „sociální hraní“ majitel české agentury specializované na vývoj a prodej her Gewa Miloš Endrle. Samotná poselství účastníky spíš utvrdila v tom, aby se v komunikaci i celém pojetí marketingu na sociálních sítích drželi osvědčených postupů (stavěli na relevantním a zajímavém obsahu, dlouhodobé strategii, interakci, videích či propojení se světem „offline“).

Přínosem bylo ale pojetí prezentací. Zástupci agentur brali svá vystoupení jako zábavné show. Publiku tím ukázali, že i známé a jednoduché pravdy jde prezentovat osobitě a poutavě. Protože jde o zástupce úspěšných agentur, může jejich mise sloužit také jako inspirace pro komunikaci českých agentur s klienty. Vlastnímu summitu by pro příští ročníky slušelo jedno silné téma, které by se promítalo do všech jeho komunikačních kanálů – webu a vizuální podoby, samotné pojetí akce a doplňkových aktivit na akci. Pokud by pořadatelé navíc vydali oficiální závěry summitu, naplnili by očekávání spojovaná s „vrcholným setkáním“.